MuscleMeat

Geen vochtretentie!!

DBC01 zei:
Vocht vasthouden is een onderdeel van je kuur. Het helpt je spieren beschermen tegen zware trainingen en is gewoon nodig in de staat waarin je lichaam verkeerd. Tevee; vocht is niet goed maar de pussies die je hier de laatste tijd ziet ('ik wil wel kuren maar geen puistjes, ik wil wel kuren maar geen water vasthouden') zijn geen voorbeelden van jongens die het duidelijk voor elkaar hebben. Beachboys, mooiboys, glamourjochies, blijf van de AAS af want bijwerkingen zijn de normaalste zaak van de wereld.
Opa zegt recht voor je raap waarhet op staat :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Mr. B.I.G. zei:
Jongens doe ff normaal, hij stelt toch gewoon een normale vraag! Hij wil gewoon wat meer info en omdat hij prof is zijn bepaalde dingen belangrijker voor hem om in de gaten te houden dan voor de recreatieve/amateur gebruiker!

Thanx, ik kan het niet beter zeggen.

RobertHosper zei:
Opa zegt recht voor je raap waarhet op staat :thumbs:

DBC heeft op bepaalde punten zeker gelijk , MAAR ! Je kan zo al snappen dat hij wielrenner of zo is . zeker als HGH wordt aangeraden , een beetje anticiperen mag . Niet alles en iedereen heeft het op massa en groeien . Daar zou eens een duidelijke onderscheiding moeten gemaakt worden .

Wat er eerst en vooral op neerkomt dat de jongen in kwestie eerst duidelijk zijn bedoelingen had moeten geven . En dat hij droog wil blijven kan , dat hij enkel voor kracht wil gaan kan ook , en dat zijn gewicht liefst zo min mogelijk stijgd kan ook !

AAS kan in vele vorme gebruikt worden en het enige wat 95% hier kan zeggen is "alles na zeggen wat ooit al eens gezegd is geweest" . Het wordt een beetje storend dat napraten . Ik kan me zo nog goed herinneren de eerste vragen die gesteld werden door somigen "die echt lache waren" , die nu het hardst van de daken roepen hoe het zou moeten .

Jongens komen hier aan , zien dat er kennis van anabole is en vragen maar raak . Beetje normaal in mijn ogen , weten zij veel dat er al zoveel gepasseerd is geweest . Na de eerste vraag is het wel snel duidelijk hoe aan de juist info bekomen kan worden .

En wanneer je suptop bent geloof me vrij dat er weining kennis en of begeleiding is . Als je het niet zelf weet ! Om door te stoten moet je naar anabolen , HGH , EPO etc grijpen om er te komen . Probleem is dat enkel bbr's er vrij over spreken . En niet in een hoekje gaan staan en zeggen dat het niet bestaat . In alle andere takken van de sport is dat nog wel het geval . Dus komen nadere sport beoefennaars hier terecht en vragen naar wat hen kan helpen beter presteren . En al wat hier kan gezegd worden is , als je niet wil groeien heb je geen AAS nodig . Echt een misvatting !!

ey voetbalje toevallig in de belgische competitie ?? :D

daar zijn dr wel meer :roflol:

gymnasia zei:
Hey gasten,

normaal start ik maandag met deze kuur :
week 1-6 : test prop 150mg EOD
week 1-6 : 50mg winny ED
+ nakuur

Nu wil ik absoluut bijna niets van vocht hebben. wat zouden jullie doen?
Ik dacht om er nolva bij te nemen, ik weet dat dit de gains wat tegenhoudt, maar hoeveel (-10%,-20%)?
Of zou de winny erbij de vochtretentie ook volledig tegengaan? persoonlijk denk ik van niet.

Waarom geen winstrol only kuur? => ik ben van mening dat er in elke kuur toch testo moet bijzitten.
Waarom geen tren? => vanwege de detectietijd

Het is sowieso vrij onwaarschijnlijk dat je bij deze kuur vocht zult vasthouden.

Als je er toch bang voor bent kan je inderdaad iets van 50 mg Proviron per dag toevoegen, of 100 mg Masteron EOD en in dat geval kan ook de hoeveelheid test prop omlaag tot 100 mg EOD.

gymnasia zei:
wat verwacht je? dat ik mijn naam zeg en welke sporttak? Zou niet slim zijn van mij é...

Ga lekker beachvolleyballen kerel, en laat de AAS staan.
Je vochtkoppie schieten ze er zo af in het mulle zand, daar hebben ze geen problemen mee.

Ben het MR B.I.G. eens, geef de TS een normaal antwoord of antwoord gewoon niet. Het heeft weinig zin om hem aan te vallen op zijn motieven, niet iedereen streeft hetzelfde doel na.

Ik zeg waar het op staat zonder aanziens des persoons en krijg een persoonlijke belediging terug. Dus daar mag ik bést even op antwoorden of niet Eric? Of gaan we weer wachten totdat iemand mij de huid vierkant volgescholden heeft en dan het topic sluiten als 'ingreep'?

Er wordt zo vaak gezeurd over retentie en niet-schadelijke wonderkuren, daar mag best wat van gezegd.

Als TS nou gewoon meteen aangeeft voor welk doeleinde hij het wil gebruiken hoeven we niet zo moeilijk te doen...

Inderdaad! Ik kan DBC's post best begrijpen... de avatar van TS spreekt boekdelen..:(

DBC01 zei:
Ik zeg waar het op staat zonder aanziens des persoons en krijg een persoonlijke belediging terug. Dus daar mag ik bést even op antwoorden of niet Eric? Of gaan we weer wachten totdat iemand mij de huid vierkant volgescholden heeft en dan het topic sluiten als 'ingreep'?

Er wordt zo vaak gezeurd over retentie en niet-schadelijke wonderkuren, daar mag best wat van gezegd.

??? Gaan we het weer persoonlijk spelen, het is een algemene opmerking. Heeft voor de TS weinig zin al die toevoegingen dat hij verkeerd bezig is. Als hij op zoek is naar een middel met weinig vochtretentie mag hij daar best hulp bij krijgen. Zie het probleem niet.

DBC01 zei:
Ga lekker beachvolleyballen kerel, en laat de AAS staan.
Je vochtkoppie schieten ze er zo af in het mulle zand, daar hebben ze geen problemen mee.

:rolleyes:

Pfff wat een opmerking weer zeg...! Niet iedere (top)sporter kan het zich permenteren om flink vocht vast te houden! Kijk dat jij je er lekker bij voelt om rond te lopen met liters vocht en veels te hoogvet% wil niet zeggen dat een ander dat ook moet/kan!

Jongens, kap es een keer met dat gekibbel! Opa, het zou op prijs gesteld worden als je mensen niet persoonlijk en/of op uiterlijk aanvalt. Los verder persoonlijke vetes met andere leden van dit board op in PM aub, en niet in elk topic waar je elkander tegen komt.

Dat geldt natuurlijk ook voor de tegenpartij. ;)

Mr big ik zou je weer karma willen geve maar dat heb ik gistere al gedaan,gaat dus niet meer :)

Kenjie zei:
DBC heeft op bepaalde punten zeker gelijk , MAAR ! Je kan zo al snappen dat hij wielrenner of zo is . zeker als HGH wordt aangeraden , een beetje anticiperen mag . Niet alles en iedereen heeft het op massa en groeien . Daar zou eens een duidelijke onderscheiding moeten gemaakt worden .

Wat er eerst en vooral op neerkomt dat de jongen in kwestie eerst duidelijk zijn bedoelingen had moeten geven . En dat hij droog wil blijven kan , dat hij enkel voor kracht wil gaan kan ook , en dat zijn gewicht liefst zo min mogelijk stijgd kan ook !

AAS kan in vele vorme gebruikt worden en het enige wat 95% hier kan zeggen is "alles na zeggen wat ooit al eens gezegd is geweest" . Het wordt een beetje storend dat napraten . Ik kan me zo nog goed herinneren de eerste vragen die gesteld werden door somigen "die echt lache waren" , die nu het hardst van de daken roepen hoe het zou moeten .

Jongens komen hier aan , zien dat er kennis van anabole is en vragen maar raak . Beetje normaal in mijn ogen , weten zij veel dat er al zoveel gepasseerd is geweest . Na de eerste vraag is het wel snel duidelijk hoe aan de juist info bekomen kan worden .

En wanneer je suptop bent geloof me vrij dat er weining kennis en of begeleiding is . Als je het niet zelf weet ! Om door te stoten moet je naar anabolen , HGH , EPO etc grijpen om er te komen . Probleem is dat enkel bbr's er vrij over spreken . En niet in een hoekje gaan staan en zeggen dat het niet bestaat . In alle andere takken van de sport is dat nog wel het geval . Dus komen nadere sport beoefennaars hier terecht en vragen naar wat hen kan helpen beter presteren . En al wat hier kan gezegd worden is , als je niet wil groeien heb je geen AAS nodig . Echt een misvatting !!

Hij vermelde duidelijk dat er geen begeleiding is in zijn sporttak,dus hij is zeker geen wielrenner...want in die sector kennen ze alles op gebied van AS inclusief producten die niet op de (zwarte) markt verkrijgbaar zijn...en is de begeleiding wereldberoemd zie maar naar het nieuws.

Wat is er mis met een beach boy te zijn...of gaan we de niet beach boys die dan zogezegd lelijk zijn ook beginnen afbreken...iedereen is zoals hij is...live and let live...Als ik dan toch een kuur AS gebruik waarom er dan niet zo goed mogelijk proberen uit te zien is toch ook de reden dat ik ze gebruik om mooi grote ronde droge uitziende spieren te krijgen...als ik het vocht kan vermijden why not...als ik vet kan vermijden why not...als ik (lelijke) puisten kan vermijden why not...de tijd dat we "doel heiligt de middelen" riepen is al lang voorbij nu zijn we in staat om veel dingen te voorkomen kwa neven effecten..er zullen altijd wel neven effecten zijn bij het gebruik van AS maar als ik er de meest in het oog springende en meestal ook de vervelendste kan voorkomen doe ik dat zeker...punctueel te werk gaan of niet daar gaat het om...het ligt gewoon aan u om te kiezen wat je wilt...Als een prof hier vragen stelt is het een teken dat de kwaliteit van dit forum hoog ligt.

Maar toch ben ik tegen AS gebruik in top sport die niet BB zijn omdat die altijd het luids roepen dat ze clean zijn en dan met de vingen wijzen naar ons en de andere top sport gebruikers die door de mand vallen en door slijk worden gehaald op tv.

Nobody is clean on the top! (behalve Ronnie Coleman):D

Wij BB komen er tenminste voor uit wie we zijn...ik toch..maar ja wie ben ik.

Terug
Naar boven