DBC heeft op bepaalde punten zeker gelijk , MAAR ! Je kan zo al snappen dat hij wielrenner of zo is . zeker als HGH wordt aangeraden , een beetje anticiperen mag . Niet alles en iedereen heeft het op massa en groeien . Daar zou eens een duidelijke onderscheiding moeten gemaakt worden .
Wat er eerst en vooral op neerkomt dat de jongen in kwestie eerst duidelijk zijn bedoelingen had moeten geven . En dat hij droog wil blijven kan , dat hij enkel voor kracht wil gaan kan ook , en dat zijn gewicht liefst zo min mogelijk stijgd kan ook !
AAS kan in vele vorme gebruikt worden en het enige wat 95% hier kan zeggen is "alles na zeggen wat ooit al eens gezegd is geweest" . Het wordt een beetje storend dat napraten . Ik kan me zo nog goed herinneren de eerste vragen die gesteld werden door somigen "die echt lache waren" , die nu het hardst van de daken roepen hoe het zou moeten .
Jongens komen hier aan , zien dat er kennis van anabole is en vragen maar raak . Beetje normaal in mijn ogen , weten zij veel dat er al zoveel gepasseerd is geweest . Na de eerste vraag is het wel snel duidelijk hoe aan de juist info bekomen kan worden .
En wanneer je suptop bent geloof me vrij dat er weining kennis en of begeleiding is . Als je het niet zelf weet ! Om door te stoten moet je naar anabolen , HGH , EPO etc grijpen om er te komen . Probleem is dat enkel bbr's er vrij over spreken . En niet in een hoekje gaan staan en zeggen dat het niet bestaat . In alle andere takken van de sport is dat nog wel het geval . Dus komen nadere sport beoefennaars hier terecht en vragen naar wat hen kan helpen beter presteren . En al wat hier kan gezegd worden is , als je niet wil groeien heb je geen AAS nodig . Echt een misvatting !!