Fitness Seller

geen vooruitgang meer

easy

Novice
Waardering
0
hallo peepz

ik zit met een probleempje. Ik sta vast ik boek geen vooruitgang ik train nu al een tijdje met een ander schema maar het wil nog niet egt lukken. dit is mijn schema mischien dat jullie nog tips voor mij hebben.

borst & triceps
borst:
db press
incline db press
flyes
cable crossover

triceps:
one arm tricep extention
french press
push downs
dippen

benen & biceps
benen:
squats
leg press
leg extentie
calf raises

Biceps:
concentration curl
standing barbell curl
incline dumbbell curl
reverse grip chinnen (als laatst en zo vaak als je nog kan)

rug & schouders
rug:
chinnen breed
t - bar rows (machine)
neck pulldowns
reverse grip lat pull down
shrugss

schouders:
miltary press
arnold press
bent over latheral raises
lateral raises
press behind the neck

mijn doel is egt massa aankomen ik kan daarbij gebruik maken van losse gewichten en machines het is bij ons alleen niet toegestaan om te deadliften verder beschik ik over 4 - 5 trainingsdagen
ik weeg nu 70 kg met een vetpercentage van 10 - 12 % ik wil ook een beetje de nadruk leggen op me rug omdat die niet zo wil en ik wil natuurlijk wel breed worden:D verder wil ik ook me top met bankdrukken verhogen omdat ik daar nu ook al een tijdje op vast zit

nou brand aub los

Post je voedingsschema ook maar..

• Topic Starter Topic Starter
ik heb geen voedingsschemadat heb ik eigenlijk nooit gebruikt ik boekte ook goed vooruit gang zonder
ik eet eigenlijk van nature al 6 tot 8 keer per dag ik eet ook altijd veel groente fruit zuivel en vlees dus ik ben ook niet bang dat ik tekort zit in eiwitte ofzo

Veelste veel oefeningen voor de kleine spiergroepen. Doe ook meer rows voor je rug en voeg bij benen nog een oefening toe voor je hamstrings. Hoe lang train je al?

ik train nu zon anderhalf jaar maar pas 2 weken met die schema

boven je dagelijkse behoefte eten. clean bulken dus. en misschien eens een ander schema proberen met andere herhalingen.

@ the rock
bedoel je dat ik bijv db rows voor me rug er bij moet gooien

ik zou zeggen andere gym zoeken als je er niet mag deadliften!! Deadliften is een must voor je kracht/massa!!!!!!!!!!

Ja, ik zou 2 van de 3 pull-oefeningen schrappen (chins en de 2 lat pulley oefeningen) en daar voor in de plaats rows doen (barbbell/dumbbell rows). Je moet wat meer massa oefeningen voor die rug erin gooien. Wanna grow, gotta row. Focus en bouw je schema rond oefeningen waarmee je het meeste gewicht kan verzetten. Net als bij triceps. Gooi die 1 arm seated extension eruit en doe dips/close grip bench press ofzo. Nu haal ik even snel wat voorbeelden aan, maar ik denk dat je m'n punt wel begrijpt.

Je moet het zo zien, als je meer vet dan spiermassa aankomt zit er vaak iets mis met je trainingsschema. Als je echter helemaal niet in gewicht aan komt zit er echt gewoon iets mis met je voeding - en dan niet specifiek te weinig eiwit, maar gewoon te weinig eten. Je moet dus vooral meer gaan eten.

omg, een fitness waar je niet mag deadliften? dat is hetzelfde als een cafe waar je geen bier mag drinken. ???

over dat deadliften jah ik weet het maar ga het gewoon stiekem doen :D zondag ochtend is daar toch niemand ik heb nu een jaarabonoment afgesloten dus ik zit daar nog even vast ga ook gewoon zon hardcore gym zoeken als ik klaar ben

en hartstikke bedankt voor de tips mensen :thumb: ik ga effe me schema veranderen en dan laat ik het nog wel een keertje keuren denk dat ik er gelijk maar een voedingsschema bij maak doen we het maar meteen goed ook :D

Nu ik er over nadenk, ik heb ook geen deadlift .. of squats in mijn schema zitten??

Ik zal een van de volgende dagen mijn trainingsschema ook eens posten.

Veranderingen goed ?

hallo

ik heb mijn schema hier en daar wat aangepast ik heb 2 pull oefeningen er uitgehaald en heb nu 3 roei oefeningen maar ik weet niet of dit een beetje te overdreven is mischien is 2 beter ik heb nu ook biceps weer bij rug gedaaan en schouders bij benen nu zijn na mij rug training 2 oefeningen egt genoeg om ze helemaal te vergaren:D egt ideaal
ik heb vandaag even rug getrained zo als hij nu in het schema staat en ik heb nu al spierpijn dus merk het goed :D:D

hier is mijn nieuwe schema

Rug:
chinns
one arm db row
T-bar row machine small
bent over barbell row
shrugs

biceps
standing bb curl
concentration

borst
benchpress
incline benchpress
decline flyes
cable crossover

triceps
cg benchpress
shull crusher
dips

schouders
militarty press
upright rows
latheral raises (1 arm)
press behind the neck

benen:
squat
leg press
calfs
leg extentie
leg curl

commentaar graag:D:D

Gooi 1 fly oefening voor borst er uit, 4 is te veel. Ook voor schouders zou ik 1 press oefening weggooien en er een oefening voor de achterkant schouders bij doen. Behind the neck press is niet voor de achterkant, al wordt dat soms wel beweerd. Schema ziet er al een stuk beter uit dan eerst.

dan haal ik die cable cross er denk wel uit ik heb natuurlijk ook nog die cg bp bij me ticeps zitten heeft u toevallig nog tips voor achterkant ik heb een hele tijd bent over latheral gedaan dus daar moet ook effe wat anders voor

dan haal ik die cable cross er denk wel uit ik heb natuurlijk ook nog die cg bp bij me ticeps zitten heb jij toevallig nog tips voor achterkant ik heb een hele tijd bent over latheral gedaan

Ik vind een bent over lateral oefening de beste oefening voor de achterkant schouders. Zelf hebben wij een speciaal bankje daarvoor in de gym, wat een beetje bol loopt. Kan je dan overheen hangen zodat je er op ligt, en daar kan je perfect die oefening op doen. Ik vind de variant op een bankje het beste.

[Link niet meer beschikbaar]

Wat je ook kan doen als je die zat bent, is een variant op de normale 1 arm dumbbell row. Ipv dat je de dumbbell naar je zij trekt, gooi je je elleboog naar buiten en trek je hem ter hoogte van je kin.

cable er uit bent over latheral er in en pompen tot je er bij neervalt :D
hartstikke bedankt :thumb: :thumb:

eigenlijk had ik nog een vraagje

ik doe nu een 3 daags splitschema over 4 -5 dagen
dus bijv
borst - benen - rug - borst - benen en dan begin ik de nieuwe week met rug en zo verder

is dit een goede manier of kan ik het beter verder uitsplitsen

omg, een fitness waar je niet mag deadliften? dat is hetzelfde als een cafe waar je geen bier mag drinken. ???

Deadlift??? ..je kan beter roeioefeningen doen. Deze oefening maakt enkel je lichaam stuk! Maar goed ..kom daar zelf achter.

Voor de topicstarter: Wissel ook met aantal reps ..ene 2 week loei en loei zwaar pakken en daarna 2 week lichtjes en veel reps ..dan zijn er nog snelle reps en langzame reps. Zo doe ik het, probeer dat ook eens. Afwisselen dus ook, en probeer eens wat creatine ..Creatine Powder moet je hebben, dit is de enigste die echt werkt ..tenminste bij mij.

Terug
Naar boven