hallo peepz
ik zit met een probleempje. Ik sta vast ik boek geen vooruitgang ik train nu al een tijdje met een ander schema maar het wil nog niet egt lukken. dit is mijn schema mischien dat jullie nog tips voor mij hebben.
borst & triceps
borst:
db press
incline db press
flyes
cable crossover
triceps:
one arm tricep extention
french press
push downs
dippen
benen & biceps
benen:
squats
leg press
leg extentie
calf raises
Biceps:
concentration curl
standing barbell curl
incline dumbbell curl
reverse grip chinnen (als laatst en zo vaak als je nog kan)
rug & schouders
rug:
chinnen breed
t - bar rows (machine)
neck pulldowns
reverse grip lat pull down
shrugss
schouders:
miltary press
arnold press
bent over latheral raises
lateral raises
press behind the neck
mijn doel is egt massa aankomen ik kan daarbij gebruik maken van losse gewichten en machines het is bij ons alleen niet toegestaan om te deadliften verder beschik ik over 4 - 5 trainingsdagen
ik weeg nu 70 kg met een vetpercentage van 10 - 12 % ik wil ook een beetje de nadruk leggen op me rug omdat die niet zo wil en ik wil natuurlijk wel breed worden
verder wil ik ook me top met bankdrukken verhogen omdat ik daar nu ook al een tijdje op vast zit
nou brand aub los
ik zit met een probleempje. Ik sta vast ik boek geen vooruitgang ik train nu al een tijdje met een ander schema maar het wil nog niet egt lukken. dit is mijn schema mischien dat jullie nog tips voor mij hebben.
borst & triceps
borst:
db press
incline db press
flyes
cable crossover
triceps:
one arm tricep extention
french press
push downs
dippen
benen & biceps
benen:
squats
leg press
leg extentie
calf raises
Biceps:
concentration curl
standing barbell curl
incline dumbbell curl
reverse grip chinnen (als laatst en zo vaak als je nog kan)
rug & schouders
rug:
chinnen breed
t - bar rows (machine)
neck pulldowns
reverse grip lat pull down
shrugss
schouders:
miltary press
arnold press
bent over latheral raises
lateral raises
press behind the neck
mijn doel is egt massa aankomen ik kan daarbij gebruik maken van losse gewichten en machines het is bij ons alleen niet toegestaan om te deadliften verder beschik ik over 4 - 5 trainingsdagen
ik weeg nu 70 kg met een vetpercentage van 10 - 12 % ik wil ook een beetje de nadruk leggen op me rug omdat die niet zo wil en ik wil natuurlijk wel breed worden
verder wil ik ook me top met bankdrukken verhogen omdat ik daar nu ook al een tijdje op vast zitnou brand aub los