XXL Nutrition

Nieuws Geen zin in allochtonen, kom in Poeldijk wonen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Te achterlijk voor woorden dat het te gevaarlijk is voor om een allochtoon om daar te gaan worden en nog achterlijker dat er blijkbaar mensen zijn die dat maar normaal vinden. Xenofobie ten top. Grappige is meestal dat die racistjes zelf amper wat bijdragen aan de maatschappij en vaak een strafblad hebben van hier tot Tokyo maar wel commentaar hebben op allochtonen en hun gedrag. Hypocrisie ten top dus.

yep , en zo is het andersom net zo goed ,... er zijn ook plaatsen op deze aardkloot waar je je beter niet kunt vertonen als blanke ,...

Triest maar t is helaas de realiteit :(
 
:roflol: Bij mijn allochtoonse vriendjes. Ik woon in 1 van de blankste wijken van Den Haag. Woon toch liever hier dan in dat boerengat genaamd Poeldijk.

Maar wat is dat toch met het Westland? Maassluis is aardig gevuld met wazige neo's, Poeldijk dus met tokkies die allochtonen niet kunnen velen en veel andere dorpen zijn zo kerkelijk dat zelfs een niet kerkganger er vreemd wordt aangekeken. Incest at it worst?

Ach gut onRealist moet ook nog een bijdrage leveren.

Helemaal mee eens !
Mag ik graag zien mensen die verder denken!

yep , en zo is het andersom net zo goed ,... er zijn ook plaatsen op deze aardkloot waar je je beter niet kunt vertonen als blanke ,...

Triest maar t is helaas de realiteit :(

Zo is dat, de Bronx lijkt mij ook niet zo gezellig.
Het is eigenlijk belachelijk hoe de mens met elkaar omgaat.
In de telegraaf stond dat 68% van de Nederlanders in buitenaards leven gelooft.
Als dat waar is dan zou dat betekenen dat de mens,..1 ras is, het mensenras.
We moeten eens leren in het groot te denken,..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/...ag_Stelling__Nederland_ziet_ze_vliegen__.html
 
Laatst bewerkt:
Poeldijk? Jij omschrijft een woonwagenkamp

Echt he.

Eric, ben je ooit in Poeldijk geweest? Of ergens anders in het westland?

Volgens mij kom je niet verder dan je eigen blanke wijkje en het buitenland.
 
Poeldijk de gekste! Ik zet mijn "te koop"bord vandaag nog in de tuin!
 
Te achterlijk voor woorden dat het te gevaarlijk is voor om een allochtoon om daar te gaan worden en nog achterlijker dat er blijkbaar mensen zijn die dat maar normaal vinden. Xenofobie ten top. Grappige is meestal dat die racistjes zelf amper wat bijdragen aan de maatschappij en vaak een strafblad hebben van hier tot Tokyo maar wel commentaar hebben op allochtonen en hun gedrag. Hypocrisie ten top dus.

racistjes? jij bedoelt zeker iedereen die iets tegen niet-westerse allochtonen heeft? dat is zeker al racistisch :roflol: als je kijkt naar echte racisten zijn het er maar weinig in nederland. je kan beter kijke naar hoeveel moslim allochtonen hier een strafblad hebben en niet werken, dat is vele malen hoger.

beter een blanke boere buurt dan een allochtone stink getho
 
Nederlandse tokkies, lelijker vind je ze niet !!
 
En hoe denk je dat de verdeling is van de niet-westerse allochtoon en de westerse allochtoon in Nederland?
 
Klinkt als muziek in de oren :D
 
Beter in eenr acistische buurt wonen roep je alleen omdat je blank ben. Gaat voor de verandering eens naar een zwarte ghetto. Kom dan eens terug en zeg het nog eens.
 
Echt he.

Eric, ben je ooit in Poeldijk geweest? Of ergens anders in het westland?

Volgens mij kom je niet verder dan je eigen blanke wijkje en het buitenland.

:roflol: Ik kwam al in het Westland voordat jij ooit een voet op deze aarde zette. Tegenwoordig zoef ik er vooral doorheen op mijn trainingsritjes maar ik kom zeker verder dan mijn blanke wijkje. Ik werk in 1 van de probleemwijken van Vogelaar en verder zie ik genoeg van alle probleemwijken in Den Haag.

De tokkiewijken in het Westland zijn me in ieder geval wel bekend maar er is ook genoeg moois te vinden in die contreien. Maar net zo goed is het vaak genoeg raak in een aantal van die wijken.
 
Ik wist niet dat ik het nog eens zou zeggen maar:

BOM EROP!

Jezus Christus wat een belachelijke k*tzooi. Familie (uitkerings)Trekkie maakt het onmogelijk voor iemand met een eigen zaak om ergens te gaan wonen. Omdat ze een andere huidskleur heeft. Vervoeilijk k*tvolk. Smerige onderkruipsels. Zelf geen millimeter vooruit kunnen komen en op deze manier een mate van macht ontwikkelen.

Gadverdamme, k*tvolk. Te gek voor woorden. Post nataal aborteren.
 
Aan de ene kant is het geen goede ontwikkeling, aan de andere kant who gives a ****....

Ik ben echt zo moe van die allochtoon vs autochtoon discussies.Als bepaalde mensen je niet aanstaan onderneem dan actie.Maar dat geklaag op een forum maakt me ziek.
 
dat is het probleem juist, men kan geen actie ondernemen.
 
Weer zo'n vrouwtje dat zich gediscrimineerd voelt, omdat ze ergens voor is afgewezen. In plaats van d'r rug recht te houden en verder te zoeken, pakt ze meteen de makkelijkste weg: Slachtoffertje spelen en wachten tot iemand anders haar problemen oplost. Typisch.

Dat er wijken zijn waar buitenlanders beter niet kunnen gaan wonen lijkt me logisch. Andersom is het namelijk net zo erg. Een multiculturele buurt met winkeltjes uit alle hoeken van de wereld, waar je elke 20 seconden een andere taal hoort en waar mensen elkaars afkomst respecteren bestaat niet. Zal ook nooit bestaan. In elke wijk heb je een overheersende nationaliteit, die bij elkaar geklit een hoop te vertellen denken te hebben.

Ben allang gestopt te geloven in de utopie van deze regering.
 
Gediscrimineerd voelt? Het is toch ook gewoon discriminatie als een buurt alleen blanken accepteert? Als een blanke woningzoekende was weggepest uit een bontkraagjesbuurt had deze thread al de 67 pagina's gehaald binnen een half uur. Waarvan dan 96,63% van de reacties had bestaan uit hersenloos gebash.

Ze is hier geboren, ze heeft een eigen bedrijf. Waarom zou ze daar niet mogen wonen? Moeten we dan maar accepteren dat dit soort k*t tokkies zelf bepalen wie er in hun wijk komen wonen? Zooi napalm er overheen dan maar, om in te haken op het hersenloze gebash dat je had gezien als deze thread had gegaan over een blanke woningzoekende.
 
Klinkt zo gek nog niet dat Poeldijk.
 
Back
Naar boven