Fitness Seller

Nieuws Geenstijl wil publieke omroep beginnen

SuperKnurft

Colossal Veteran
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
62
Weblog Geenstijl wil een eigen publieke omroep oprichten

Weblog Geenstijl wil een eigen publieke omroep oprichten, zo valt te lezen op het weblog. "Omdat wij ook wel eens een greep willen doen in de 500 miljoen die jaarlijks over de slagboom van het Mediapark wordt gekieperd. Dus hebben we besloten de Publieke Omroep Weldenkend Nederland En Dergelijke (POWNED) op te richten."

Het Commissariaat voor de Media gaat pas het ledenaantal dat benodigd is peilen wanneer er minimaal 50.000 toezeggingen zijn. Wanneer dit niet wordt gehaald voor 1 april dan verzekert Geenstijl dat de mensen die geld gestort hebben hun geld terug krijgen. "inclusief een kwartje rente. Dat is een rendement van 4,2 procent."

Wanneer Geenstijl over genoeg leden beschikt dan mogen ze 100 uur televisie en 450 uur radio maken. "Wij gaan STloze Televisie en Radio maken. Verder zeggen we nog niks." Voor de duidelijkheid schrijven ze ook dat het niet om een 1 aprilgrap gaat.

Bron:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/104364

Uitgebreider bericht:
http://www.ad.nl/cultuur/2867830/Geenstijl_wil_publieke_omroep_worden.html

Lid worden?
[Link niet meer beschikbaar]

Voor of tegen? :D

Ik ben al lid :)

Er is te veel linkse media en geensT is iets rechtser naar mijn smaak. €5,72 is niks. Halen ze niet genoeg leden krijg je het geld terug + een kwartje.

Ze zitten nu al op 12.000 leden na een dag.

wat gaan ze uitzenden? neuqseqs ?

Ze gaan hun gang maar, ze zullen al snel merken dat een omroep iets anders is dan een website onderhouden.

• Topic Starter Topic Starter
wat gaan ze uitzenden? neuqseqs ?

Hahah geen idee, leek me in ieder geval wel grappig als er zo'n beetje droge zender komt, dus ben maar lid geworden.

Ze gaan hun gang maar, ze zullen al snel merken dat een omroep iets anders is dan een website onderhouden.

Ja inderdaad, dat denk ik ook, maarja mensen inhuren kunnen ze ook natuurlijk hehe. Gaat ook veel geld in zitten.

lijkt me wel grappig.

Ze doen hun best maar het interesseert me werkelijke geen ene reet wie er nou weer zo nodig een omroep wil starten.
De uiteindelijke programma's die er worden gemaakt zijn over het algemeen toch zwaar onder de maat, en vandezelfde eenheidsworst als wat je nu al jaren krijgt voorgeschoteld.

Beter wel, gewoon voor de act. Grappig, lekkere gal tv :D

Ik ben ook lid. :D

En dan krijg je 2 uur zendtijd per week?

Haha, geensT is 1 groot bullshit.

Al die tientallen zenders van tegenwoordig en dan is er nog geen bal op TV.
Liever kwaliteit dan kwantiteit zeg ik. Maar als ze het willen proberen.. prima.
Hoop alleen niet dat eht net zo'n kwaliteit zal hebben als die kansloze progs @ MTV e.d.

vind het een goed initiatief, vult zeker een gat op in het publieke bestel

Nieuwe afleveringen van Rutger leert stappen svp.

Terug
Naar boven