MuscleMeat

Nieuws Geenstijl wil publieke omroep beginnen

Oh dat schiet al lekker op. :')

• Topic Starter Topic Starter
Ledenwerving: de stand na 1 week
Zo de eerste week zit erop, nog 11 weken te gaan. De resultaten tot nu toe: ruim 18.000 van u namen al de moeite zich in te schrijven als lid. Dat is geweldig voor de eerste 7 dagen. Want dankzij uw enthousiame en vertrouwen zijn we volop in de race om straks als aspirant-omroep aan de slag te gaan. Sterker nog: heel Hilversum praat erover. Ze zijn als de dood dat het ons straks nog echt gaat lukken ook. Dus wordt het nu gegooid op wat wij dan denken toe te kunnen voegen aan het publieke bestel. Maar wat moeten wij nog bewijzen dan? Helemaal niks! Samen met u tonen we immers al bijna zes jaar lang aan dat het aan een origineel geluid ontbreekt. Bovendien is Nederland de eenzijdige berichtgeving vanaf het Mediapark meer dan zat. Wie publieke omroep kijkt, lijkt zichzelf soms te moeten schamen voor zijn of haar eigen denkbeelden. PowNed kan daarin verandering brengen. Alleen dienen wij de komende 77 dagen dan nog wel even 32.000 leden binnen te harken. Dat zijn er gemiddeld 400 per dag. Gezien de oogst van een week werven, is dat zeker geen onmogelijke opgave. Maar om er zeker van te zijn dat we die 50.000 ook daadwerkelijk gaan halen, starten wij vanaf volgende week een groots reclame-offensief. Te beginnen in de kranten, later ook gevolgd door radio en televisie. Verder gaat anytime now de speciale campagnesite van PowNed live, waarop de laatste ontwikkelingen rondom onze campagne om Hilversum te ontmaskeren zijn te volgen. Twaalf redenen bijvoorbeeld waarom je NU lid moet worden van PowNed.

Alleen dienen wij de komende 77 dagen dan nog wel even 32.000 leden binnen te harken. Dat zijn er gemiddeld 400 per dag. Gezien de oogst van een week werven, is dat zeker geen onmogelijke opgave. Maar om er zeker van te zijn dat we die 50.000 ook daadwerkelijk gaan halen, starten wij vanaf volgende week een groots reclame-offensief. Te beginnen in de kranten, later ook gevolgd door radio en televisie. Verder gaat anytime now de speciale campagnesite van PowNed live.

Gaat wel lastig worden denk ik

GeensT :roflol:

Word lid!!!

http://www.powned.tv/

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het gaat niet echt snel geloof ik. De naam klinkt ook wel kinderachtig, lijkt wel een puberclubje dat wil rellen.

Ze doen hun best maar het interesseert me werkelijke geen ene reet wie er nou weer zo nodig een omroep wil starten.
De uiteindelijke programma's die er worden gemaakt zijn over het algemeen toch zwaar onder de maat, en vandezelfde eenheidsworst als wat je nu al jaren krijgt voorgeschoteld.

niets aan toe te voegen

De groei is vrijwel volledig tot stilstand gekomen, in dit tempo gaan ze het nooit halen. Maar vanaf vandaag komen ze ook op tv dus wie weet versnelt dat de boel weer wat.

Ach, ik denk dat ze wel wat registers open gaan trekken. Zou het persoonlijk wel humor vinden als het lukt.

Ik denk dat reclame op tv niet echt zin gaat hebben. Iedereen die geensT kent, is ondertussen wel op de hoogte van de ledenwerving, en hebben hun besluit dus al gemaakt. Willekeurige mensen die tv kijken gaan echt niet meteen lid worden na het zien van de reclame.

Ach, ik denk dat ze wel wat registers open gaan trekken. Zou het persoonlijk wel humor vinden als het lukt.

Ja inderdaad. Ik vind het belachelijk dat ze een omroep oprichten, maar ik ben wel zeer benieuwd hoe ze het gaan doen op de tv. Dus ben nu aan het twijfelen geraakt om niet toch lid te worden.

Dat gezeik met wendy van dijk heeft ze iig geen goed gedaan! haHA!

Jongens, de teller op de website is natuurlijk fake!

Het is typisch Geenstijl om rond 1 april te zeggen, helaas we hebben de 50.000 niet gehaald. De andere publieke omroepen zullen blij zijn en opgelucht adem halen.

We hebben er 80.000! Pwnd!

Sowieso zou er niemand meer lid worden als ze de 50k al lang hadden bereikt. Ze gaan voor de A-status ;)

voor, kvind et wel lache allemaal

Vandaag een brief thuis gekregen. Omdat ik bij de eerste 25.000 leden zit en iemand anders lid maak onder mijn lidmaatschap nummer krijg ik de 5,72 terug. In principe kun je dus iemand gratis lid maken, betaal hem gewoon die 5,72. Zo halen ze de 50.000 wel.

Zaten ook een hoop PowNed stickers bij [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dus vanavond Eindhoven helemaal vol plakken :D

Vandaag een brief thuis gekregen. Omdat ik bij de eerste 25.000 leden zit en iemand anders lid maak onder mijn lidmaatschap nummer krijg ik de 5,72 terug. In principe kun je dus iemand gratis lid maken, betaal hem gewoon die 5,72. Zo halen ze de 50.000 wel.

Zaten ook een hoop PowNed stickers bij [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dus vanavond Eindhoven helemaal vol plakken :D

Ik heb die brief ook gekregen ja.

Zo :cool: Heb een vriend van me gratis lid gemaakt.

Wat heb jij met powned man? :D

Terug
Naar boven