XXL Nutrition

Nieuws Geenstijl wil publieke omroep beginnen

Heb vanavond de herhaling zitten kijken van de laatste uitzending maar ik word er niet warm van. Hoop gejat werk van het vroegere BNN (W.K.I.J.S.N.V.W.M)

Rutger heeft ook nul uitstraling en die Kim...wat de neuk moet hij steeds in beeld?
Dorien ken ik toevallig maar die doet alles voor publiciteit.
Powned gaat niks toevoegen aan het publieke bestel dus ik word daarom ook geen lid.
GeensT harstikke leuk maar Powned is a brigde too far...

De tv uitzendingen op Veronica zijn niet veel aan inderdaad. Maar dat is puur om PowNed te promoten.

Ik verwacht dan ook, mochten ze in het publieke bestel komen, dat ze confronterende tv gaan maken zoals ze op geensT.tv doen. Neem het filmpje van Ella Vogelaar bijvoorbeeld. De grens op zoeken en provoceren. Geniaal.

Ben voor. maar geen geen 5 euro dokken

Provoceren en de grens op zoeken, allemachtig wat een geniaal concept!

De tv uitzendingen op Veronica zijn niet veel aan inderdaad. Maar dat is puur om PowNed te promoten.

Ik verwacht dan ook, mochten ze in het publieke bestel komen, dat ze confronterende tv gaan maken zoals ze op geensT.tv doen. Neem het filmpje van Ella Vogelaar bijvoorbeeld. De grens op zoeken en provoceren. Geniaal.

Beetje inhoudloos de boel verzieken en opnaaien dus. Inderdaad interessante televisie, die iets toevoegt.:rolleyes:

Terug
Naar boven