XXL Nutrition

Geert boos om Anti-PVV filmpjes

Haha, echt heerlijk om te zien dat Wilders met zijn eigen 'wapen' terug wordt gepakt.

Kiezersbedrog -is- een slimme strategie om stemmen te winnen. Maar jij stoort je er dus niet aan?

Ik geloof niet dat ik heb laten merken of ik me er wel of niet aan stoor, politiek is nou eenmaal een van de grootste maatschappelijke ergernissen. En kiezersbedrog is gewoon een onderdeel van elke verkiezing en van elke partij.
Wat ik er mee bedoelde te zeggen is dat ik het opmerkelijk vind dat Wilders ondanks zijn soms belachelijke vertoningen en ronduit onacceptabele uitingen het toch voor elkaar krijgt om ook nog dingen te doen die in het algemeen belang passen.
Begrijp me niet verkeerd ik ben het niet eens met Wilders of zijn PVV, ik heb alleen waardering voor de manier waarop hij het spelletje speelt, dat getuigd wel van lef... of hij is gewoon gestoord

Niet echt onbevooroordeeld (SP) maar dit stuk bevat alle verbroken verkiezingsbeloften van de PVV :

http://www.sp.nl/service/rapport/110216_pvvrapport.pdf

plus de stemmingsbijlagen :

http://www.sp.nl/service/rapport/110216_pvvbijlage.pdf

Maar daar zal geen PVV-stemmer zich druk om maken, als er maar strijd gevoerd wordt tegen de Islam!

http://www.youtube.com/watch?v=lqZj0AE8U6U

Filmpje is echt geweldig,overigens vind ik ook filmpjes met kinderen ook geen slechte zaak. PVV doet toch precies hetzelfde?

Goed bedacht die filmpjes zorgen gelijk voor een shockwave..doel bereikt denk ik.
Ben meer benieuwd naar de uitslagen, zal komende week nog met wel meer met modder gooien worden over en weer.

Ach wanneer komt hij een keer niet boos/woest/woedend in het nieuws. Vind de filmpjes top gemaakt!

De Nederlandse kiezer krijgt wat hij verdient :)

De haatcampagne is weer in volle gang, ze hebben wat tips afgekeken van de Geert. Gelukkig zal de rechtse visie zegevieren en als dadelijk ook de 1e kamer de rechtse lijn gaat steunen zal het huilorkest van links luider klinken dan ooit.

De haatcampagne is weer in volle gang, ze hebben wat tips afgekeken van de Geert. Gelukkig zal de rechtse visie zegevieren en als dadelijk ook de 1e kamer de rechtse lijn gaat steunen zal het huilorkest van links luider klinken dan ooit.

Dat zit er wel dik in ja.
Hoe jij als rechtse kiezer blij kan zijn met een gedoogpartner als Geert Wilders blijft alleen bizar. Alles voor een rechtse overheid, zeker?

Dat zit er wel dik in ja.
Hoe jij als rechtse kiezer blij kan zijn met een gedoogpartner als Geert Wilders blijft alleen bizar. Alles voor een rechtse overheid, zeker?

Op zeker, alles beter dan een links beleid. En het is toch mooi om te zien in wat voor bochten ze zich wringen om een stemmertje weg te trekken bij VVD. Ze beseffen alleen niet zo goed dat een groot deel van NL de zogenaamde verschilligheid van PvdA en haar vara meer dan zat is. Dit soort filmpjes benadrukken maar al te goed wat een stel kneuzen het zijn en leveren rechts alleen maar extra stemmen op. Het ridiculizeren van de rechtse stemmer en de pvv stemmer gaat er echt niet voor zorgen dat dat deze van mening veranderd. Misschien hadden ze dat lesje ook even op moeten pikken van Wilders en zijn moslims. Maar links zit ondertussen zo ver met hun hoofd in hun anus dat ze dat nooit zullen beseffen. Geen probleem, VVD groeit lekker door en onthoud zich gelukkig van dit kinderspel.

Je hebt ook over het hoofd gezien dat een VVD-er een filmpje gemaakt heeft? :roflol:

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Je schaart je goed achter je partij. Helaas dat zij dat niet voor jou doen, bummer.

Hm, bewijs dat maar eens. Voor hetzelfde geld zegt hij dat gewoon om (echte) VVD stemmers te overtuigen.

Ik vertrouw het ook niet. Een echte rechtsstemmer gaat niet propageren dat er niet meer op het CDA/VVD moet worden gestemd, puur om de PVV eruit te kegelen. Deze makers zijn gewoon bang dat hun eigen subsidiepotje eraan gaat en zijn waarschijnlijk van hun geloof gevallen en naar de linkerkant verhuisd.

Ondanks dat ik moest lachen om de uitvoering van het eerste filmpje, vind ik het wel heel makkelijk gevonden en vrij triest. Maar dit soort flauwekul ben ik ook wel gewend uit de linkerhoek.

Om welke rel over een PVV'er ging dat laatste stukje in het eerste filmpje eigenlijk?

Terug
Naar boven