Fitness Seller

Geert Wilders interview voor Deense televisie over Fitna.

★ Ubermensch ★

Ik vind datie wel een punt heeft :thumbup:

Geert is gewoon de man !

Dit interview valt reuze mee zeg ik als Wilders-hater.
Overigens een geinig taaltje. De ondertiteling valt goed te volgen, totdat je op het einde hoort hoe ze het uitspreken en dan begrijp je er niks meer van.

Is trouwens al een oud intervieuw, wat moet deze man nou nog meer doen om de mensen het duidelijk te maken, als hij aankomende verkiezingen nog niet wint zou ik als ik wilders was gewoon moeten huilen om de triestheid van het volk :roflol:

Hij heeft een groot punt inderdaad, ik heb nooit moeite genomen te luisteren naar zijn gesprekken maar ik geloof dat de media nu alles kleurt... Ik dacht dat hij zo radicaal was.. Ik ben het inhoudelijk echt 100% met hem eens... Huh?

Ik zit nog te twijfelen tussen TON en Wilders.

Wel jammer dat de Jostiband nog geen partij heeft opgericht. Ze zouden het best goed doen. Beetje de Koran onder kwijlen enzo....:rolleyes:

Hij heeft zeker een punt :thumbup:

Zijn engels is in ieder geval aardig, alhoewel het Nederlandse accent er doorheen klinkt. Maar dit maakt zijn punt natuurlijk niet sterker of zwakker. Het enige wat hij hier aandraagt is een onderzoek, of beter nog 'academisch onderzoek', volledig ongespecificeerd en zich nota bene richt op tieners.

C'mon, deze kerel heeft maar één boodschap en dat is de Nederlandse bevolking angst inpraten...

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht meer aan,

hitler1.jpg

Alright, Wilders als simpel wegzetten en vervolgens dergelijke vergelijkingen (grappen) maken.. ;)

Is trouwens al een oud intervieuw, wat moet deze man nou nog meer doen om de mensen het duidelijk te maken, als hij aankomende verkiezingen nog niet wint zou ik als ik wilders was gewoon moeten huilen om de triestheid van het volk :roflol:

Ga je nu nota bene ook nog moraal hoogstaand doen..?

Terug
Naar boven