XXL Nutrition

Geertje slaat door

Peiling Peiling Slaat Geert door?

• Totaal stemmers
    139
Wat een clown. Een hoofddoek is niet wettelijk verboden en zie niet in met welke reden een hoofddoek belast moet worden. Die € 1.000,- is in feite een boete.

Ik vind niet eens zo zeer dat ie doordraait, ik vind gewoon dat ie zichzelf belachelijk maakt met zijn uitspraken.

Ik vind dat de kapsel van wilders veel meer afwijkend is dan een boerqa, of toch minstens even afwijkend.

• Topic Starter Topic Starter
Wie heeft die poll erbij gezet???
Graag wel even in overleg de volgende keer bitte...

Geert slaat nooit door, moslims wel.

Dit is een briljant plan, Als ze zo graag dat ding op willen wat ik niet vind staan in de westerse wereld moeten ze er maar geld voor neerleggen, niet betalen is meteen land uit !

----------------------------------------------------
Volgens hem vervuilen de moskeeën, de hoofddoekjes, de mannen met baarden en lange jurken het beeld in de Nederlandse straten.

:roflol: hollandse held mooi gesproken

harde waarheid he peoples :roflol:

Lijkt me niet meer dan fatsoenlijk, topic was niet bedoeld voor een poll. Titel was een statment en geen vraag ;)
Topic is sowieso ook niet fatsoenlijk te noemen met een denigrerende titel natuurlijk, ik kan me niet voorstellen dat iemand die achter het democratisch systeem staat iets tegen een poll kan hebben. Om eerlijk te zijn ben je de eerste die hierover klaagt. Ik ben het ook niet eens met het resultaat van de poll, maar om nu moeilijk te doen hierover?

En 250 eurie verwijderingsbijdrage voor oude hoofddoekjes.

Topic is sowieso ook niet fatsoenlijk te noemen met een denigrerende titel natuurlijk, ik kan me niet voorstellen dat iemand die achter het democratisch systeem staat iets tegen een poll kan hebben. Om eerlijk te zijn ben je de eerste die hierover klaagt. Ik ben het ook niet eens met het resultaat van de poll, maar om nu moeilijk te doen hierover?

Ik pm je wel, laten we hier maar verder discussieren over de grappen en grollen van de heer Wilders.

Maar die moslima's houden dat geld toch over, ze gaan nooit naar de kapper :P

8 mensen die niet hersendood zijn tot nu toe, gaat weer lekker.

Wat een clown is het toch :roflol:.

Af en toe komt hij nog met aardige ideeen. Maar dit is echt niet normaal. Ik kan me niet geloven dat er iemand is met 100% gezond verstand die het hier mee eens is.

:roflol: Hij doet het gewoon expres...hoop ik voor m.:o

Hij begaf zich al op het randje, maar hij heeft zichzelf en zijn partij nu echt onmogelijk gemaakt. Had hij al enigszins kans om in de regering te komen, dus is nu verkeken.

Terug
Naar boven