- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hollandse held mooi gesprokenHoe kom je erbij dat de leiding moet overleggen over het toevoegen van polls aan topics?Wie heeft die poll erbij gezet
Graag wel even in overleg de volgende keer bitte...
Hoe kom je erbij dat de leiding moet overleggen over het toevoegen van polls aan topics?

Topic is sowieso ook niet fatsoenlijk te noemen met een denigrerende titel natuurlijk, ik kan me niet voorstellen dat iemand die achter het democratisch systeem staat iets tegen een poll kan hebben. Om eerlijk te zijn ben je de eerste die hierover klaagt. Ik ben het ook niet eens met het resultaat van de poll, maar om nu moeilijk te doen hierover?Lijkt me niet meer dan fatsoenlijk, topic was niet bedoeld voor een poll. Titel was een statment en geen vraag![]()
Topic is sowieso ook niet fatsoenlijk te noemen met een denigrerende titel natuurlijk, ik kan me niet voorstellen dat iemand die achter het democratisch systeem staat iets tegen een poll kan hebben. Om eerlijk te zijn ben je de eerste die hierover klaagt. Ik ben het ook niet eens met het resultaat van de poll, maar om nu moeilijk te doen hierover?