MuscleMeat

Geertje slaat door

Peiling Peiling Slaat Geert door?

• Totaal stemmers
    139
:roflol: Hij doet het gewoon expres...hoop ik voor m.:o
Zou kunnen. Gewoon over zijn eigen limieten gaan om het nieuws te halen. Je toekomstig succes als politicus kan tegenwoordig vaak gemeten worden aan je bekendheid en aantal verschijningen in de media. En dan maar hopen dat het klootjesvolk dom genoeg is om toch te stemmen voor je partij, ondanks alle gekke dingen die je eerder hebt uitgekraamd.

We gaan wel naar zo`n cultuur toe dat er op het minste of geringste belangsting op komt! volgend jaar word je cz ook weer duurder ( voor de NLers) lekker hoor! :(

overigens ben ik het nu ook niet helemaaaal eens met wilders! die gast is gewoon comedian 1ste klas!
als je al rechts zou stemmen toch hopelijk niet op hem ;)

marjaa poppulistiche strategie-en die hij gebruikt! tegen de achterban van andere partijen! ( daar op punten waar ze net wat zwakker scoren, trekt hij met zijn " uitspraken en idee-en " wel potentieele stemmen! dusjaa dat flikt hij toch weer...)

Laatst bewerkt:
tja, mss beetje raar idee maar het is toch wel fijn als je weet wat er tegenover of naast je zit in de tram/trein/bus.. weg met die doeken imo.

Zou kunnen. Gewoon over zijn eigen limieten gaan om het nieuws te halen. Je toekomstig succes als politicus kan tegenwoordig vaak gemeten worden aan je bekendheid en aantal verschijningen in de media. En dan maar hopen dat het klootjesvolk dom genoeg is om toch te stemmen voor je partij, ondanks alle gekke dingen die je eerder hebt uitgekraamd.

Tjah, dat is hoe Geert het altijd doet en jammer genoeg werkt het ook altijd.
Hij weet zelf vast ook wel wat voor een onzin dit is, maar hij krijgt er wel mooi aandacht mee.

:roflol: en nog niet eens moeite doen om het wat minder racistisch te laten lijken, gwn to the point geld alleen voor de islamitische hoofddoek en niet voor keppeltjes. Dat debat was in iig wel lachen.

:roflol: en nog niet eens moeite doen om het wat minder racistisch te laten lijken, gwn to the point geld alleen voor de islamitische hoofddoek en niet voor keppeltjes. Dat debat was in iig wel lachen.
hahaha ja vooral toen de voorzitter hem vertelde 't allemaal beetje korter te houden.. Zijn reacties daarop waren grappig. :D

Maar vind 't niet een slecht idee, het is idd vrouwen onderdrukkend

En iedereen weer over hem praten, precies wat hij wilde bereiken. Denk je nou echt dat hij gek is en serieus dit plan wil doorvoeren. Hij is slimmer dan de meesten hier denken. Achter al dit circus zit wel structuur en een "goed" plan. Ben het niet altijd 100% met hem eens, maar met welke partij is dat wel zo? Mijn stem heeft hij. ;)

-100 voor iedereen die het sarcasme van Geert niet snapt :roflol:

Die uitspraak is volledig uit zn verband gerukt :rolleyes:

hahaha ja vooral toen de voorzitter hem vertelde 't allemaal beetje korter te houden.. Zijn reacties daarop waren grappig. :D

Het is vrouwenonderdrukken maar met zo'n tax dan ga je die onderdrukte vrouwen nog eens uitbuiten ook... Ze gaan iig niet minder in dat sprookjesboek geloven door die tax.

haha het heeft wel wat zo'n vergunnung.

geert gaat Nl veranderen!

Net Iran.

Aldaar word je beboet als je geen hoofddoek draagt.

Alhier word je beboet als je wel een hoofddoek draagt.

Zucht...

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

En iedereen weer over hem praten, precies wat hij wilde bereiken. Denk je nou echt dat hij gek is en serieus dit plan wil doorvoeren. Hij is slimmer dan de meesten hier denken. Achter al dit circus zit wel structuur en een "goed" plan. Ben het niet altijd 100% met hem eens, maar met welke partij is dat wel zo? Mijn stem heeft hij. ;)

En wat als hij het wèl van plan is om het uit te voeren? Heeft hij dan nog steeds je stem?

hahaha majorfail.

Dit vind ik overdreven. Maar ik vind bijvoorbeeld voor iemand met een boerka geen uitkering. De kans dat iemand geen werk krijgt daardoor, is gewoon bijzonder groot.

En eerlijk is eerlijk, ik ken genoeg gothics met een uitkering, omdat ze nergens aan het werk komen.

Dit soort dingen mag wel eens iets beter naar gekeken word, een hoofddoekjes-vergunning gaat wel wat te ver.

Ik zie Wilders & kornuiten al brainstormen op een maandagochtend, uiteindelijk komt er een belachelijk 'oplossing' als deze.

:roflol:!

hahah idd, de voorzitster zette op een gegeven moment zijn microfoon zelfs uit :D

Ik dacht laat ik dit een keertje langer dan 5 minuten bekijken, moet zeggen dat het vrij vermakelijk was.

Kan sowieso nooit racistisch zijn. Het gaat hier over religie, niet over huidskleur. Discriminatie zou je het wel kunnen noemen.

Kan sowieso nooit racistisch zijn. Het gaat hier over religie, niet over huidskleur. Discriminatie zou je het wel kunnen noemen.
Ja dat bedoel ik T, net zoals dat bij ons naast de hoofddoeken op school ook christelijke kruisjes etc zijn verboden om het algemener en correcter te maken. Wilders gwn direct to the point.

Terug
Naar boven