MuscleMeat

Gefeliciteerd Ajacieden!

Tornadoo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
De beker is binnen, nu de playoffs nog :thumb:

De huldiging op het museumplein is morgen toch?

Iemand die weet hoe laat het begint?

Laatst bewerkt:
De Amsterdamse voetbalclub speelt zondag in de Rotterdamse Kuip om 18.00 uur tegen AZ. Mocht Ajax de bekerfinale winnen, dan begint de feestelijke huldiging maandag om 19.00 uur.
Op museumplein

Gefeliciteerd.

Maar moet zeggen ook respect voor az, goed gestreden

Dan hier ook nog maar even de felicitaties. Denk wel dat het voor zowel ajakkes als AZ erg lastig wordt om goed de playoffs te spelen. Damm wat een wedstrijd. Maar ik hoop wel dat een van deze ploegen de VCL haalt. Twente of Heerenveen gun ik het wel het meeste, maar deze zullen ons weer een plek kosten in de CL (verwacht ik).

ps: PSV KAMPIOENEN!!!!! EINDHOVEN BOERUUUH!!!, misschien moet je de tag even aanpassen. :)

ik zag liever Az winnen

jammer, zag liever dat AZ won. maar Gefeliciteerd Ajax.

jouw tags kloppen niet, Ajax is niet kampioen.

• Topic Starter Topic Starter
Tags aangepast mierenneukers :roflol:

jodekoeken en hun eeuwige geluk:mad:

Dan hier ook nog maar even de felicitaties. Denk wel dat het voor zowel ajakkes als AZ erg lastig wordt om goed de playoffs te spelen. Damm wat een wedstrijd. Maar ik hoop wel dat een van deze ploegen de VCL haalt. Twente of Heerenveen gun ik het wel het meeste, maar deze zullen ons weer een plek kosten in de CL (verwacht ik).

ps: PSV KAMPIOENEN!!!!! EINDHOVEN BOERUUUH!!!, misschien moet je de tag even aanpassen. :)

ouch dat was een pijnlijke steek

na het zien van de tags kon ik het niet laten.. :)

Joden Amsterdam!! hebben we toch nog wat gewonnen dit jaar...

alleen beetje jammer dat we iedere goede speler missen in de play offs. nouja, Het zal achteraf wel meevallen denk ik..

beetje zielig voor dat knulletje van AZ, ryan Donk slaapt niet lekker vanavond denk ik. haha

ondanks verlies toch erg veel respect voor AZ!

PSV met HEEL veel geluk kampioen ja, volgend jaar wordt het lachen geblazen hoor ;)

Wat een aanfluiting die Khalid 'als je haar maar goed zit' Sinouh.

psv kampioeeeeeeeeeeeeeen

Slechte verliezer die van Gaal. Hij heeft wel gelijk dat AZ zwaar onverdient verloren heeft.

@Manofsteel: Het klopt volledig PSV was dit weekend erg gelukkig!! heel erg!!
Maar dat mocht in het jaar 2007 ook weleens gebeuren. Tegen Sparta, AZ en Utrecht geen penal in de laatste minuten, oftewel met pech 7 punten verspeelt. Geluk moet je ook afdwingen :P

GEFELICITEERD GODENZONEN !!!

Geweldig natuurlijk dat de ware kampioenen weer op het podium staan:cool: .

Haha kom net van de wedstrijd! hoezo slechte verliezer die van Gaal? Wat heeft hij nu weer te melden gehad?

idd jammer voor AZ, ik had het hen wel gegund.

@Ari70: Hij begon gelijk dat mocht de afgekeurde goal inderdaad hands zijn, hetgeen hij betwijfelde, het dan een penal moest zijn door duwen en hangen van een ajacied. (daarna heb ik niet echt geluiterd).

Wat ik na de wedstrijd ook erg vreemd vond: De scheidsrechter bepaalt waar de strafschoppen genomen worden. Wat is dit voor BULL!! Tossen is veel beter en eerlijk!! Ik hoorde ook nog dat de uitzendende zender (in dit geval tien) een voorkeur mag geven. Omdat het ene doel betere cameraposities zou hebben.

kanker joden zullen een keer niet geluk hebben.... klote avond...:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Terug
Naar boven