Dus, ik ben niet beduidend dik maar heb toch nog een 5 a 7 kilo schat ik te veel als ik op mijn laagste gewicht zit. Ik heb echter al gedieet en gesport tot ik het nogal beu was want mijn gewicht gaat als een jojo (verschil hoogste en laagste gewicht ong 3kg). 1 a 1.5 kg kan er zo bijkomen ook al zit ik beneden mijn onderhoud.
Nu zit ik ook met tijdsgebrek waardoor ik enkel nog krachttraining op regelmatige basis kan doen en af en toe wat cardio maar niet meer iedere dag.
Ik speel nu met een nogal gek plan: aangezien ik moet werken (bureau werk) is het niet echt aangeraden om fatburners overdag te nemen als ik de ervaringen lees van anderen, dus zou ik nu een halve fatburner pakken vlak voor ik in slaap val. Is dit gekkenwerk en ga ik heel mijn slaap naar de ruk helpen of heeft dit kans op slagen?
misschien iemand die dit eens wilt proberen of reeds al gedaan heeft?
Thanks guys!
Nu zit ik ook met tijdsgebrek waardoor ik enkel nog krachttraining op regelmatige basis kan doen en af en toe wat cardio maar niet meer iedere dag.
Ik speel nu met een nogal gek plan: aangezien ik moet werken (bureau werk) is het niet echt aangeraden om fatburners overdag te nemen als ik de ervaringen lees van anderen, dus zou ik nu een halve fatburner pakken vlak voor ik in slaap val. Is dit gekkenwerk en ga ik heel mijn slaap naar de ruk helpen of heeft dit kans op slagen?
misschien iemand die dit eens wilt proberen of reeds al gedaan heeft?

Thanks guys!