XXL Nutrition

gekke pre workout craze ds

Ja man er wordt hier in Nederland volgens mij niets goed gecontroleerd
Kijk wel eens naar de keuringsdienst van waren,hebben het over olijfolie en dat soort zaken,zouden ook eens de sportpreparaten onder de loep moeten nemen.
Maar is niet interessant genoeg want er is maar een beperkte afzet markt voor.
Jammer maar helaas waar!

• Topic Starter Topic Starter
Ja man er wordt hier in Nederland volgens mij niets goed gecontroleerd
Kijk wel eens naar de keuringsdienst van waren,hebben het over olijfolie en dat soort zaken,zouden ook eens de sportpreparaten onder de loep moeten nemen.
Maar is niet interessant genoeg want er is maar een beperkte afzet markt voor.
Jammer maar helaas waar!

jha indd en die craze word nog gewoon verkocht in het buitenland. Denk wel dat er hier in nl een handel voor is:cool:

Ja gaan ze het snuiven,spuiten en basen :drool:
Ik heb hier een boek leggen dat heet (Dieet en voeding voor bodybuilders) de complete handleiding.
Heb het gekocht begin jaren 80, ook in die tijd waren er al mensen die alles zouden gebruiken om snel groter te worden!
Zie dit nu vooral terug in de pre-workout producten,degene die op dat idee is gekomen loopt helemaal binnen! :rolleyes:

dan haal je er toch eentje vanuit het buitenland, kan je gelijk een potje voor mij erbij bestellen :p

hahha jha ik pm wel als ik dat ga halen :p

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Ja gaan ze het snuiven,spuiten en basen :drool:
Ik heb hier een boek leggen dat heet (Dieet en voeding voor bodybuilders) de complete handleiding.
Heb het gekocht begin jaren 80, ook in die tijd waren er al mensen die alles zouden gebruiken om snel groter te worden!
Zie dit nu vooral terug in de pre-workout producten,degene die op dat idee is gekomen loopt helemaal binnen! :rolleyes:

jha dat weet ik wel zeker haha kon ook gewoon nog dmaa poeder en alles kopen

Dat is nu het leuke van het internet je kan zo'n beetje aan alles komen.
En op een snelle en gemakkelijke manier.
En wat betreft dat dmaa, dat is volgens mij verkeert gegaan doordat men er teveel van ging gebruiken!
Doet men nu ook vaak met pre-workout producten,als er bijv. 5 gr. opstaat en ze voelen geen tinteling meer oke gooien we er gewoon een soeplepeltje bij :brew:

ken je een betrouwbare site waar ik zo een potje kan halen? vind het altijd beetje jammer dat die verzendkosten zo hoog zijn als je uit het buitenland besteld

dan moet je er minimaal 200 kopen ;) en komt uit vs

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Dat is nu het leuke van het internet je kan zo'n beetje aan alles komen.
En op een snelle en gemakkelijke manier.
En wat betreft dat dmaa, dat is volgens mij verkeert gegaan doordat men er teveel van ging gebruiken!
Doet men nu ook vaak met pre-workout producten,als er bijv. 5 gr. opstaat en ze voelen geen tinteling meer oke gooien we er gewoon een soeplepeltje bij :brew:

jhaaklopt maarja zulke maloten heb je er overal dat is net als van die maloten die 2 pillen in een keer op vreten omdat ze denken dat je van eentje niet hard genoeg gaat.

Bangmakerij, Je kan ritalin ook vergelijken met methamphetamine, maar stof in craze was geen meth hoor.

Ik ging wel HEEEEEl erg goed op mijn eerste potje Craze, totdat er bekend werd dat er zogenaamd wat in zat.
Potjes daarna waren een teleurstelling helaas.

Nog iemand interesse in Craze? Kan misschien aan paar potjes komen.

Terug
Naar boven