3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 tientjes max vind nog wel te doen,dan neem ik 2 potjes.
met al die taxen en btw wat er nog bovenop komt betaal ik nog meer dan die 30 eurodroom maar verdermet al die taxen en btw wat er nog bovenop komt betaal ik nog meer dan die 30 euro

Zal ik doenUnstoppable werd eerst ook verkocht voor 40,- en is nu te koop op marktplaats voor 27,50. Anders bestel ik die wel
![]()
craze gaat maller
Ik wil een goede training hebben en niet als een geflipte malloot door de sportschool stuiteren.Ik heb ze geen van beiden geprobeerd maar hoor eigenlijk meer goede verhalen over Unstoppable,daarnaast is de prijs ook anders.
MallerIk wil een goede training hebben en niet als een geflipte malloot door de sportschool stuiteren.
.Craze was toen bij b&f en XXL iets van 36 euro, plus er zitten 45 servings. Denk niet dat het nu goedkoper is, wanneer het verboden is.
Mijn voornaamste ervaring met craze is dat je gewoon niet moe werd en belachelijke tunnelvisie, je deed een set en daarna leek het alsof je niks gedaan had. Ook meegemaakt dat ik aan het trainen was en er pas na 30 min achter kwam dat er iemand naast me aan het trainen was. Unstoppable is voor mij meer belachelijk veel energie en goeie pomp, maar craze + agma is king Trouwens een paar maanden terug nog craze gebruikt, maar was denk ik een andere batch, totaal niet hetzelfde gevoel.
Ik hoor het wel als je wat geregeld hebt,een paar euro meer is ook goed.Ik ben toch erg benieuwd naar de werking na onderstaand verhaal van TheDutchOak.
Craze werd later aangepast(zonder verboden stoffen),dus ik denk dat je laatst zo'n aangepaste versie had.
, maar ik had het een en het ander besteld uit thaiwan maar heb een beetje ruzie met die lui dus maar ff afwachten of het aankomtneeman die potten zien er ook anders uit, maar ik had het een en het ander besteld uit thaiwan maar heb een beetje ruzie met die lui dus maar ff afwachten of het aankomt

40 noxipro , 40 ans axioms, 40 jack3d, 40 craze ds maarja volgenshun staat het nu in duitsland maar ik moet nu een godsvermogen betalen dus daar heb ik met hun ruzie over

Ga je voor je eigen beginnen
Weet je zeker dat het geen oplichters zijn?
Jha dat vraag ik mij dus af maar ik heb een tracking site gekregen en volgens die site licht het ook in duitsland. Maar ze willen dat ik een 1100 nog wat ga betalen demur-rage... dusja dat ga ik niet doen nog een keer. Heb via zo'n handelsonderneming uit asia waar hun al 7 jaar lid zijn dus leek wel vertrouwd.
Dat is niet duur voor zoveel potjes...kan je het niet zelf op gaan halen in Duitsland?