MuscleMeat

Gekke rus prankt mensen op straat (Alpha as ****)(GTFIH)

Super post !

wat een loser , die vent moest dat toch niet doen bij mijn vriendin, dan had ik hem ook KO geslaan ,net als die chick in het eerste filmpje probeerde te doen.

Hoe kom je er bij dat het een Rus is eigelijk ?? Hij praat toch engels ?

watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

Wow wat ben jij stoer man. Echt een tokkie reactie. Gelijk iemand slaan als er ook maar een grapje wordt uitgehaald. Waarom gelijk geweld?

met mijn vriendin haal je niet zulke 'grappen' uit,simpel . Dat zal zijzelf je ook wel duidelijk maken als je zoiets doet bij haar :D

Je moet de mensen met rust laten,dat zijn geen grappen maar hersenloze acties .

ik wil s zien hoe jij gaat reageren ,als jij ergens ligt te chillen ofzo, en er komt je iemand op zo'n manier lastig vallen....

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 15:32 ----------

'madness' is my middle name , problem ??

• Topic Starter Topic Starter
jij bent dan ook nog een kind, dan is dat nog een beetje normaal ja

met mijn vriendin haal je niet zulke 'grappen' uit,simpel . Dat zal zijzelf je ook wel duidelijk maken als je zoiets doet bij haar :D

Je moet de mensen met rust laten,dat zijn geen grappen maar hersenloze acties .
Is toch geen grap?? Is een compliment???

Als jij over het straat loopt en iemand zegt: "check die kerel zijn biceps!" dan ga jij toch ook niet lopen schelden? Dat beschouw je gewoon als compliment??

Of ben jij een geval apart?

Is toch geen grap?? Is een compliment???

Als jij over het straat loopt en iemand zegt: "check die kerel zijn biceps!" dan ga jij toch ook niet lopen schelden? Dat beschouw je gewoon als compliment??

Of ben jij een geval apart?

ja, maar als je het over een meisje haar kont hebt, is het zowiezo al rap coïtusistisch bedoeld e.Zoiets zeg je gewoon niet tegen n vrouw tenzij het je vriendin is, je zegt toch ook niet tegen n wildvreemde vrouw dat ze lekker t**ten heeft of een lekker k*tje ....
En zij had het erover dat ze gefilmd werd , daar werd ze vooral kwaad om .

Vrouwen hebben er altijd zo'n moeite mee om als een "stuk vlees" gezien te worden. Terwijl ze ook zo over mannen praten.

Mijn eerste reactie was ook, wat een sukkel. Maar hoe meer filmpjes ik zag hoe meer respect ik kreeg. Die gast heeft echt wel mad skills en ik weet zeker dat hij nagenoeg iedere chick kan inchecken die hij wil.

Merendeel van de filmpjes focust hij zich niet echt op het playen van chicks, maar meer om ze in de zeik te nemen. Zo af en toe zie je toch wel dat hij wel degelijk PUA shit beheerst.

Vrouwen hebben er altijd zo'n moeite mee om als een "stuk vlees" gezien te worden. Terwijl ze ook zo over mannen praten.
Dit!

En meer dan de helft van de (jonge) vrouwen posten pikante foto's, of foto's waar hun decolleté goed in zicht is of ... op hun facebook oid
En als je er dan iets van zegt worden ze kwaad

• Topic Starter Topic Starter
mijn eerste reactie was ook, wat een sukkel. Maar hoe meer filmpjes ik zag hoe meer respect ik kreeg. Die gast heeft echt wel mad skills en ik weet zeker dat hij nagenoeg iedere chick kan inchecken die hij wil.

merendeel van de filmpjes focust hij zich niet echt op het playen van chicks, maar meer om ze in de zeik te nemen. Zo af en toe zie je toch wel dat hij wel degelijk pua shit beheerst.
+1

hahahahah

ja, maar als je het over een meisje haar kont hebt, is het zowiezo al rap coïtusistisch bedoeld e.Zoiets zeg je gewoon niet tegen n vrouw tenzij het je vriendin is, je zegt toch ook niet tegen n wildvreemde vrouw dat ze lekker t**ten heeft of een lekker k*tje ....
En zij had het erover dat ze gefilmd werd , daar werd ze vooral kwaad om .
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven