XXL Nutrition

goedmakertje?

Heeft de broer van Ray zich ook aangemeld op DBB ?

the **** is gaande itt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

M'n dagelijkse leven kan enorm in beleving verschillen afhankelijk van of ik elke actie tegemoet treed met m'n linkerhand of rechterhand als voorkeurshand. Mijn perceptie tussen m'n twee ogen gaat er soms zelfs van buzzen. Tegenwoordig wissel ik zelfs zo vaak dat ik niet meer weet welke ik spontaan moet aanspreken.

0LCxrU2.gif

• Topic Starter Topic Starter
M'n dagelijkse leven kan enorm in beleving verschillen afhankelijk van of ik elke actie tegemoet treed met m'n linkerhand of rechterhand als voorkeurshand. Mijn perceptie tussen m'n twee ogen gaat er soms zelfs van buzzen. Tegenwoordig wissel ik zelfs zo vaak dat ik niet meer weet welke ik spontaan moet aanspreken.

nice man hier nog niet over nagedacht! thx
ga ook proberen wat meer te verdiepen in ambidextrie

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 23:32 ----------

haha nice man heb me laatst ingelezen over hem! ik zie dit als complimentje

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 23:33 ----------

haha mooie bijdrage
die eerste reactie is dan wel dafuq dit i just read,
je filmpjes staan er

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 23:35 ----------

Ewa G, wat is deze je bent gataar.
Breng de ziekte met deze.

Laat die shahabehs maar praten vriend.

haha thanks, doet me denken een broodje gitaar, bert visscher stijl

humortv.vara.nl/ca.29036.konijn.html

krijg filmpje niet direct hier. HELP!

niet uit dit filmpje maar geeft een impressie

Je hebt geluk, ik gebruik geen fysiek geweld tegen geestelijk gehandicapten.

Je hebt geluk, ik gebruik geen fysiek geweld tegen geestelijk gehandicapten.

SUPER
dit is precies wat ik wil bereiken, maar liever ook geen geestelijk geweld behalve op internet of wat dan ook via media binnen bepaalde grenzen imo...
mensen met psychische klachten of gewoon teveel stress, depressies etc, neerslachtigheid, worden al genoeg gekwetst dagelijks door onwetende manische bitches die niks anders dan positiviteit ervaren
wanneer ze 100 kg bij 1.88 zijn alpha male to the bone terwijl iedereen vermoedt, niemand irl dat tegen je zegt behalve mensen zoals ik als iemand me uitdaagt die zo lang en groot is en op internet, en mensen die verstand hebben weten dat ze elke dag de spuit zetten met hgh, roids, wat dan ook of slikken...
boeit mij verder niks pomp in je lichaam wat je wilt, maar weet dat er miljoenen mensen rond lopen, niet zoals ik, die bij elke keuze die een ander mens maakt uit eigen onzekerheid gelijk diegene gaat afzeiken...
sorry voor velen dat ik hier wel rekening mee houdt :D
andersnogiets? ik ga pittn bis morgen meinen sehr geehrten damen und voornamelijk herren

SUPER
dit is precies wat ik wil bereiken, maar liever ook geen geestelijk geweld behalve op internet of wat dan ook via media binnen bepaalde grenzen imo...
mensen met psychische klachten of gewoon teveel stress, depressies etc, neerslachtigheid, worden al genoeg gekwetst dagelijks door onwetende manische bitches die niks anders dan positiviteit ervaren
wanneer ze 100 kg bij 1.88 zijn alpha male to the bone terwijl iedereen vermoedt, niemand irl dat tegen je zegt behalve mensen zoals ik als iemand me uitdaagt die zo lang en groot is en op internet, en mensen die verstand hebben weten dat ze elke dag de spuit zetten met hgh, roids, wat dan ook of slikken...
boeit mij verder niks pomp in je lichaam wat je wilt, maar weet dat er miljoenen mensen rond lopen, niet zoals ik, die bij elke keuze die een ander mens maakt uit eigen onzekerheid gelijk diegene gaat afzeiken...
sorry voor velen dat ik hier wel rekening mee houdt :D
andersnogiets? ik ga pittn bis morgen meinen sehr geehrten damen und voornamelijk herren

Omg ik dacht dat ik erg was hier op dbb :') maar t kan nog erger :p

Terug
Naar boven