MuscleMeat

Gekker moet het niet worden .....

Mooi dat dit zo kan tegenwoordig.

Niks geks aan.

Dat online bestellen is al zo lang aan de gang, sluit er 1 en er komen 10 sites terug .
Leven en laten leven .

Die speeltuin man zal wel niets tegen z'n vrouwtje zeggen en zich daar onder de glijbaan injecteren . Maar die troep kan je toch niet ergens laten liggen !

30.000 cash, 3 'dure' auto's en andere ander matriaal van waarde.

Zo te horen liepen die frikadel speciaal wel lekker :roflol:

Wel kansloos als je naalden in een speeltuin laat liggen, wtf...

lekker kuurtje wel test bold.

Naalden laten slingeren is gewoon echt not done.

Bijverdienen in de snackbar heb ik verder geen bezwaar tegen. Zo lang ze geen drugs aan kinderen geven, moet iedereen gewoon doen wat nodig is om rond te komen.

Ik wou mijn test suspension zetten en daarna gelijk body weight pullups doen in de speeltuin... sorry jongens

Naalden laten slingeren is gewoon echt not done.

Bijverdienen in de snackbar heb ik verder geen bezwaar tegen. Zo lang ze geen drugs aan kinderen geven, moet iedereen gewoon doen wat nodig is om rond te komen.

Blijkbaar hebben ze het dus wel aan kinderen meegegeven.

Nu snap ik waarom bij sommige kids de puberteit zo vroeg komt.

Aint nobody stealing his lunch money.

Ik vraag me af wie het een goed idee vond om AAS te injecteren in een speeltuin (??) en vervolgens de naalden en verpakkingsmateriaal achter te laten. Klinkt wel als echt iets voor een DBB'er.

Dacht ook net te zeggen zo een figuren zal je hier ook wel vinden :D

politie zelf zal dit wel hebben bedacht om in het nieuws te komen van kijk eens hoe goed werk we verrichten. :rolleyes: daar zitten grootste pedofielen en dealers

Ik geloof niet dat het anabolen zijn geweest in die speeltuin. Eerder drugs.

Ik geloof niet dat het anabolen zijn geweest in die speeltuin. Eerder drugs.

Jaren geleden heb ik toch wel zo een figuren geweten :) ik niet persoonlijk maar ne maat van mij kende er zo een paar.

Speeltuin in de buurt van ne gym. Wel 20j geleden ofzo :)

Jaren geleden heb ik toch wel zo een figuren geweten :) ik niet persoonlijk maar ne maat van mij kende er zo een paar.

Speeltuin in de buurt van ne gym. Wel 20j geleden ofzo :)

Maar what's the fking point?

Wat is het voordeel om in een speeltuin te prikken en niet thuis

Maar what's the fking point?

Wat is het voordeel om in een speeltuin te prikken en niet thuis

Ik zou het ook niet weten :)

Maar woonden nog thuis die gasten.

Mss schrik om betrapt te worden door de ouders en iedereen weet toch dat je in een speeltuin niet betrapt kan worden.

Terug
Naar boven