MuscleBear
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whaha Albino Piet en Space Piet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
FREAKS !!! god damn.. nog ff en de sint mag zn mijter niet meer dragen omdat het anders "offensive" is tegenover de Paus.
Whaha Albino Piet en Space Piet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nederland ow Nederland 

Ik vind het een hele goede actie. Mensen met een donkere huidskleur worden jaarlijks gestigmatiseerd door die zwarte pieten. Dankzij het rollenpatroon van Sinterklaas en zijn zwarte knecht nemen bedrijven alleen blanken aan als leidinggevenden, en zoveel mogelijk gekleurden, liefst n*gers, als ondergeschikten. Dat is die HR functionarissen met de paplepel ingegeven. We moeten onze racistische gebruiken maar eens afschaffen. De kerstman, Jezus, Vincent van Gogh, allemaal afgebeeld als blanken, door onze door en door racistische maatschappij. En ik durf te wedden dat al die criminelen in de gevangenis ook gewoon geschminkt zijn!![]()
Waarom hebben zwarte altijd wat te zeuren, ze zoeken het gewoon op. Als er een zwarte word neergeschoten is het meteen racisme. Een negerzoen mag niet.
Wij als blanken mogen niks, alleen maar de schuld krijgen van dat zielige gedoe, alsof zwarte hier slaven zijn, het zijn alleen onrust makers die met een scheve pet op een gettho vormen.
Ik stel voor om dat sinterklaas gedoe te boycotte zolang te gaste "smarties" zijn.

Waarom hebben zwarte altijd wat te zeuren, ze zoeken het gewoon op. Als er een zwarte word neergeschoten is het meteen racisme. Een negerzoen mag niet.
Wij als blanken mogen niks, alleen maar de schuld krijgen van dat zielige gedoe, alsof zwarte hier slaven zijn, het zijn alleen onrust makers die met een scheve pet op een gettho vormen.
Ik stel voor om dat sinterklaas gedoe te boycotte zolang te gaste "smarties" zijn.

Gooi alles niet altijd gelijk maar meteen onder de noemer racisme als het even een negatief licht schijnt op sommige allochtonen, dat is pas triest !!!
vaak zijn dingen nog waar ook en dan zie ik het liever als realisme
Racistische trekjes?? Jonge allochtonen hebben hier zovele te zeuren. Krijgen ze geen werk, gaan ze janken vanwege discriminatie, idem over uitkering. Worden ze ergens niet toegelaten: discriminatie.
Die moskee in Rotterdam, ze krijgen het grotendeels van ons vergoed, willen ze een toren van 100+ meter wat niet mag vanwegen regels, gaan ze naar het EU hof om te janken dat ze worden gediscrimineerd! Echt walgelijk die ter***lijers.
En jij bent zeker een wigger? Of een mocro? ga in je moskee janken ofzo
Gooi alles niet altijd gelijk maar meteen onder de noemer racisme als het even een negatief licht schijnt op sommige allochtonen, dat is pas triest !!!
vaak zijn dingen nog waar ook en dan zie ik het liever als realisme
Linkse mensen, wiggers, mocros etc gooien alles op racisme. Mensen met oogkleppen op of hokjesdenkers worden ze ook wel genoemd