Fitness Seller

Gekleurde Pieten brengen kinderen in de war

Ik vind het een hele goede actie. Mensen met een donkere huidskleur worden jaarlijks gestigmatiseerd door die zwarte pieten. Dankzij het rollenpatroon van Sinterklaas en zijn zwarte knecht nemen bedrijven alleen blanken aan als leidinggevenden, en zoveel mogelijk gekleurden, liefst n*gers, als ondergeschikten. Dat is die HR functionarissen met de paplepel ingegeven. We moeten onze racistische gebruiken maar eens afschaffen. De kerstman, Jezus, Vincent van Gogh, allemaal afgebeeld als blanken, door onze door en door racistische maatschappij. En ik durf te wedden dat al die criminelen in de gevangenis ook gewoon geschminkt zijn! :mad:

Ik vind het een hele goede actie. Mensen met een donkere huidskleur worden jaarlijks gestigmatiseerd door die zwarte pieten. Dankzij het rollenpatroon van Sinterklaas en zijn zwarte knecht nemen bedrijven alleen blanken aan als leidinggevenden, en zoveel mogelijk gekleurden, liefst n*gers, als ondergeschikten. Dat is die HR functionarissen met de paplepel ingegeven. We moeten onze racistische gebruiken maar eens afschaffen. De kerstman, Jezus, Vincent van Gogh, allemaal afgebeeld als blanken, door onze door en door racistische maatschappij. En ik durf te wedden dat al die criminelen in de gevangenis ook gewoon geschminkt zijn! :mad:

:roflol: :roflol: :roflol:

Ik kan dit verhaal gewoon niet geloven over die gekleurde pieten...Triest...
Reken maar dat als ik later een kleine dreumes heb, en er alleen nog maar regenboogpieten te over zijn, ik mijn jonkie wel met de paplepel ingiet dat mijn Sinterklaasfeest van vroegah leuker was met de ''zwarte'' pieten... En dat dankzij al die gekleurde kleinzielige mensen die je nu op straat ziet lopen, onze cultuur inclusief die van de zwarte pieten, hopjesvla, negerzoenen en andere producten die verwijzen naar de zwartgeblakerde huidskleur van mensen, verloren is gegaan door hun toedoen. En dan gaan we samen gezellig alle buitenlanders die we dan tegenkomen (waarschijnlijk worden we zelf als blanke raar aangekeken) beschilderen in de kleuren van de regenboog, om euforisch te kunnen genieten van het moment dat even lijkt op wat we jarenlang hadden...

Waarom hebben zwarte altijd wat te zeuren, ze zoeken het gewoon op. Als er een zwarte word neergeschoten is het meteen racisme. Een negerzoen mag niet.

Wij als blanken mogen niks, alleen maar de schuld krijgen van dat zielige gedoe, alsof zwarte hier slaven zijn, het zijn alleen onrust makers die met een scheve pet op een gettho vormen.

Ik stel voor om dat sinterklaas gedoe te boycotte zolang te gaste "smarties" zijn.

Waarom hebben zwarte altijd wat te zeuren, ze zoeken het gewoon op. Als er een zwarte word neergeschoten is het meteen racisme. Een negerzoen mag niet.

Wij als blanken mogen niks, alleen maar de schuld krijgen van dat zielige gedoe, alsof zwarte hier slaven zijn, het zijn alleen onrust makers die met een scheve pet op een gettho vormen.

Ik stel voor om dat sinterklaas gedoe te boycotte zolang te gaste "smarties" zijn.

Als al die zwarten nou eens zouden werken hebben ze geen energie meer om overal op te letten.
Ik vraag mij af of thinkalot nog wat bronnen kent met wat cijfers waarin hij aan kan tonen hoe het zit.

:D :roflol:

O nee waarom nu waarom waarom waarom ???

Ga lekker janken met je racistische trekjes. :D

hij is niet echt genuanceerd he, hoeft ook niet :D

Racisme, Fascisme, en neo-nazisme zijn extreem-rechts.
Racisme is het ongelijk behandelen van mensen op grond van kenmerken die niet relevant zijn, zoals coïtuse, geloof of ras.
Racisme is nog steeds verboden (Artikel 1, Grondwet).

Racistische trekjes?? Jonge allochtonen hebben hier zovele te zeuren. Krijgen ze geen werk, gaan ze janken vanwege discriminatie, idem over uitkering. Worden ze ergens niet toegelaten: discriminatie.

Die moskee in Rotterdam, ze krijgen het grotendeels van ons vergoed, willen ze een toren van 100+ meter wat niet mag vanwegen regels, gaan ze naar het EU hof om te janken dat ze worden gediscrimineerd! Echt walgelijk die ter***lijers.

En jij bent zeker een wigger? Of een mocro? ga in je moskee janken ofzo

Laatst bewerkt:
komop gasten waar hebben we het over?

Gooi alles niet altijd gelijk maar meteen onder de noemer racisme als het even een negatief licht schijnt op sommige allochtonen, dat is pas triest !!!

vaak zijn dingen nog waar ook en dan zie ik het liever als realisme

Gooi alles niet altijd gelijk maar meteen onder de noemer racisme als het even een negatief licht schijnt op sommige allochtonen, dat is pas triest !!!

Linkse mensen, wiggers, mocros etc gooien alles op racisme. Mensen met oogkleppen op of hokjesdenkers worden ze ook wel genoemd

Krijgen wij ook zoveel voor elkaar als we dat gaan roepen ??

Wilders word gediscrimineerd !! men wil niet met hem praten om zijn mening !!

:D :D

Racistische trekjes?? Jonge allochtonen hebben hier zovele te zeuren. Krijgen ze geen werk, gaan ze janken vanwege discriminatie, idem over uitkering. Worden ze ergens niet toegelaten: discriminatie.

Die moskee in Rotterdam, ze krijgen het grotendeels van ons vergoed, willen ze een toren van 100+ meter wat niet mag vanwegen regels, gaan ze naar het EU hof om te janken dat ze worden gediscrimineerd! Echt walgelijk die ter***lijers.

En jij bent zeker een wigger? Of een mocro? ga in je moskee janken ofzo

Nu heb je het weer over jonge allochtonen in je vorige post waren het de zwarte.
En dat noem je niet racistich, ik wel.
Dan maak je mensen ook nog uit voor ter***lijers.
Maar je komt jezelf en de verkeerde nog wel tegen, met deze mentaliteit. !!!

Dit is de eerste keer dat ik een post de noemer racisme geef !!
En jij hoeft niet racisme goed te praten, want dat is het totaal niet.
En een buitenlander kan net zo goed discrimineren als een Nederlander.
Begrijp dat goed.

Linkse mensen, wiggers, mocros etc gooien alles op racisme. Mensen met oogkleppen op of hokjesdenkers worden ze ook wel genoemd

Je komt dom over.
Moet je lezen van je zelf schrijft.
Linkse mensen, wigger, mocros etc gooien alles op racisme.

Jij gooit alle wigger, mocros etc op een hoop, jij scheert alles over een kam.
Jij oordeelt niet een persoon maar een hele groep.
Kijk eens in de spiegel, want als er een met oogkleppen leeft dan ben jij het wel.
Jij bent degene die alles in een hokje stopt of een stempel geeft,
Je hoort de klok luiden maar je weet totaal niet waar de klepel hangt.
Ga lekker trainen.

Ik vertel later aan mijn kinderen dat Sinterklaas voor de grap zijn n*ger hulpjes de schoorsteen van een kerncentrale ingestuurd heeft en dat de zwarte pieten daarom gemuteerd zijn.

Het ****ing krankzinnige is dat dit hoogstwaarschijnlijk door een stel doorgeslagen k*t sp-ers is verzonnen. n*gers, de afrikanen en surinamers die in Nederland wonen vinden het allemaal prima!! Het zal die mensen een zorg zijn.

Maar wat doen "wij"? Wij plaatsen ze weer in een verdomhoekje, doen alsof ze minderwaardig zijn, doen weer alsof het politiek incorrect is en juist dáárom is het beledigend!! Hoe-de-**** kan dat *&%$ linkse tuig zo ****ing dom zijn?? Sociaal my ass!!

Terug
Naar boven