XXL Nutrition

Geluidsoverlast bovenbuur

• Topic Starter Topic Starter
Oke, ik ben net gaan checken en het is idd de benedenbuur in een roelstoel die zo luid praat die ‘s avonds loeihard zijn tv heeft opstaan.

nu voel ik me wel wat schuldig over mijn mocro opmerkingen 🤭

Laatst bewerkt:
Oke, ik ben net gaan checken en het is idd de benedenbuur in een roelstoel die zo hard praat die ‘s avonds loeihard zijn tv heeft opstaan.

Ben jij echt zo’n domme Belg?

je kan het verschil tussen boven of beneden toch wel horen?

Wat kan hem dat bommen wat ik op een anoniem forum allemaal zit uit te dragen?

Een excuus aan je mocro buurman is wel op zijn plaats.
Zelfs al leest hij het niet zou het je sieren om op te merken dat het misschien niet zo handig was om een hele bevolkingsgroep over één kam te scheren.

In het echt had je al lang van je mocro bovenbuur een mes tussen je ribben gehad zemmel
:trollface:

Zelfs al leest hij het niet zou het je sieren om op te merken dat het misschien niet zo handig was om een hele bevolkingsgroep over één kam te scheren.

In het echt had je al lang van je mocro bovenbuur een mes tussen je ribben gehad zemmel
😂

maar serieus. Het was toch duidelijk dat ik hem niet haatte om zijn afkomst. Anders zou ik die haatgevoelens nu nog koesteren.

Ik heb nooit gezegd dat alle marrokanen kutmarrokanen zijn.
Maar er zijn weldegelijk kutventen die toevallig marrokaans of belgisch oid zijn.

Laatst bewerkt:
het zijn altijd weer die kutinvaliden
beter sturen ze ze allemaal terug naar hun eigen land

het zijn altijd weer die kutinvaliden
beter sturen ze ze allemaal terug naar hun eigen land

Je wilt de draak met mij steken maar ik uitte enkel haat op basis van gedragingen, los van afkomst, handicap etc.
Dat is al de tweede keer dat je naast de kwestie komt kakken in dit topic. Maak je ergens anders nuttig, knuppel.

Toevallig ja. Want er is nul correlatie tussen afkomst en gedrag 😇
Of wil je dat tegenspreken 😉

Je wilt de draak met mij steken maar ik uitte enkel haat op basis van gedragingen, los van afkomst, handicap etc.
Dat is al de tweede keer dat je naast de kwestie komt kakken in dit topic. Maak je ergens anders nuttig, knuppel.
Bijzondere reactie op een flauw grapje van mij. Dit was mijn eerdere post, van vijf weken geleden:

Wat is nu het échte probleem? Je geeft zelf aan dat er geen normaal gesprek met jou te voeren valt.
Is dit dan niet het moment om jezelf eens eerlijk in spiegel aan te kijken en hier aan proberen te werken?
Als je al niet iemand normaal kunt aanspreken omdat ie volgens jou z'n tv te hard heeft staan ga je wel een kutleven tegemoet verder denk ik
Ik weet niet waarom dat 'naast de kwestie kakken' is. Als je eens wat eerder een fatsoenlijk gesprek had aangeknoopt met de man in kwestie was je er toch zeer waarschijnlijk ook eerder achter gekomen dat die tv-overlast niet van hem kwam.

😂

maar serieus. Het was toch duidelijk dat ik hem niet haatte om zijn afkomst. Anders zou ik die haatgevoelens nu nog koesteren.

Ik heb nooit gezegd dat alle marrokanen kutmarrokanen zijn.
Maar er zijn weldegelijk kutventen die toevallig marrokaans of belgisch oid zijn.

Maar tóch was je er zeker van dat hij diegene was waarvan je zo'n last had

Terug
Naar boven