Fitness Seller

Genante ervaringen....Post ze hier...Als je durtf!!!

Bezoekers in dit topic

Hehe,laatst zaten er een paar mensen naast ons te eten in een restaurant,kregen niet alles op,zegt die vent ineens zo:Kunnen we het vlees meenemen voor de hond?Zegt hun kind ineens...Maar pappa,we hebben toch geen hond.:roflol:Jullie hadden die kop van die vent moeten zien,werd zo rood als een tomaat!!!!
 
Hehe,laatst zaten er een paar mensen naast ons te eten in een restaurant,kregen niet alles op,zegt die vent ineens zo:Kunnen we het vlees meenemen voor de hond?Zegt hun kind ineens...Maar pappa,we hebben toch geen hond.:roflol:Jullie hadden die kop van die vent moeten zien,werd zo rood als een tomaat!!!!

:roflol::roflol::roflol:

Dan voel je je k*t:roflol:
 
Heldenverhalen
 
Kan voorlopig maar op eentje komen..

Aantal jaren terug eens naar centerparcs geweest.. Zie ik daar een lekker meisje staan, mn maatje zegt, ga erop af man, vraag of ze iets wilt drinken.. Ze draait haar om en kijkt met een lief lachje naar me toe.. Ik natuurlijk borst vooruit, rustig chill, cool van de trap stappen.. Ik zet nog maar 3 stappen en ik slip al weg.. heeeel de trap naar beneden.. dan lach ze me gewoon uit en stapt weg.. omg...


nog eentje waar ik juist op kom.


Was juist terug in de bulk.. lekker shakie met 100gr havermout drinken, vreten als een gek.. Ik heb de eerste 2 weken tot een maand extreme last van scheten.. maar echt extreem.. stinken niet normaal en extreem luid. Ik zit dan bij een meisje thuis, die ik ong een maandje kende.. Ik zag het wel zitten met haar.. Maar begon toch echt krampen te krijgen, moest uren aan een stuk scheten inhouden.. Totdat ik uiteindelijk maar naar huis wou vertrekken omdat het niet meer te harden was!! Ik ga naar de deur, en ze wilt me opeens ff in mn buikspieren porren (whatever) en ineens vliegt er alles uit man!! Nog nooit in mn leven zo een scheet gelaten!!! Je had haar gezichtje moeten zien whahahahaa
 
Laatst bewerkt:
Veel ongelukken gehad door naar vrouwen te kijken

Liet mijn hond uit. Dus ben met hem aan het lopen (een uit de kluiten gewassen megelse herder) en ik zie zo'n mooi meisje langsfietsen dus ik kijk haar aan en zij glimlacht terug en opeens stopt die hond om ergens te ruiken en toen donderstraalde ik zo over die hond heen met mijn smoel op de straat. Had een bloedneus en het meisje was inmiddels verdwenen.

Ook een keer toen ik met mijn scooter reed langs het strand, toen keek ik naar 2 meiden in bikini en een seconde later reed ik met mijn scooter tegen een paaltje. Reed niet hard maar het was wel een harde klap. (zie je maar weer dat vrouwen een gevaar zijn in het verkeer:D)

Oja nog een keer met een scooter. Ik had een kettingslot door mijn achterwiel want was ff de stad in. Ik ben weer terug, start het hok en rij volgas weg. Ik kwam niet ver kan ik je vertellen. Een harde klap midden in de stad met honderden mensen om me heen. Luchtfilter kapot, remschijf krom , uitlaat lek. hahah liep toen wel goed rood aan.:P

Ook een paar keer tegen een tak of paal aan gelopen door naar een vrouw te kijken. Zal wat worden als ik mijn rijbewijs heb:P


:roflol: :roflol: :roflol:
 
Hehe,laatst zaten er een paar mensen naast ons te eten in een restaurant,kregen niet alles op,zegt die vent ineens zo:Kunnen we het vlees meenemen voor de hond?Zegt hun kind ineens...Maar pappa,we hebben toch geen hond.:roflol:Jullie hadden die kop van die vent moeten zien,werd zo rood als een tomaat!!!!

:roflol:

Dat is een goede.
 
Kan voorlopig maar op eentje komen..

Aantal jaren terug eens naar centerparcs geweest.. Zie ik daar een lekker meisje staan, mn maatje zegt, ga erop af man, vraag of ze iets wilt drinken.. Ze draait haar om en kijkt met een lief lachje naar me toe.. Ik natuurlijk borst vooruit, rustig chill, cool van de trap stappen.. Ik zet nog maar 3 stappen en ik slip al weg.. heeeel de trap naar beneden.. dan lach ze me gewoon uit en stapt weg.. omg...


nog eentje waar ik juist op kom.


Was juist terug in de bulk.. lekker shakie met 100gr havermout drinken, vreten als een gek.. Ik heb de eerste 2 weken tot een maand extreme last van scheten.. maar echt extreem.. stinken niet normaal en extreem luid. Ik zit dan bij een meisje thuis, die ik ong een maandje kende.. Ik zag het wel zitten met haar.. Maar begon toch echt krampen te krijgen, moest uren aan een stuk scheten inhouden.. Totdat ik uiteindelijk maar naar huis wou vertrekken omdat het niet meer te harden was!! Ik ga naar de deur, en ze wilt me opeens ff in mn buikspieren porren (whatever) en ineens vliegt er alles uit man!! Nog nooit in mn leven zo een scheet gelaten!!! Je had haar gezichtje moeten zien whahahahaa

Die LAATSTE!!!!, zie het al helemaal vor me, ik heb dat nu op het werk man, moet ook van alles in houden, dan ren ik maar snel naar de kelder en tijdends het lopen gewoon aan een stuk door schijten... en meuren dat die zooi doet, niet normal meer !!!!!!
 
Kan voorlopig maar op eentje komen..

Aantal jaren terug eens naar centerparcs geweest.. Zie ik daar een lekker meisje staan, mn maatje zegt, ga erop af man, vraag of ze iets wilt drinken.. Ze draait haar om en kijkt met een lief lachje naar me toe.. Ik natuurlijk borst vooruit, rustig chill, cool van de trap stappen.. Ik zet nog maar 3 stappen en ik slip al weg.. heeeel de trap naar beneden.. dan lach ze me gewoon uit en stapt weg.. omg...


nog eentje waar ik juist op kom.


Was juist terug in de bulk.. lekker shakie met 100gr havermout drinken, vreten als een gek.. Ik heb de eerste 2 weken tot een maand extreme last van scheten.. maar echt extreem.. stinken niet normaal en extreem luid. Ik zit dan bij een meisje thuis, die ik ong een maandje kende.. Ik zag het wel zitten met haar.. Maar begon toch echt krampen te krijgen, moest uren aan een stuk scheten inhouden.. Totdat ik uiteindelijk maar naar huis wou vertrekken omdat het niet meer te harden was!! Ik ga naar de deur, en ze wilt me opeens ff in mn buikspieren porren (whatever) en ineens vliegt er alles uit man!! Nog nooit in mn leven zo een scheet gelaten!!! Je had haar gezichtje moeten zien whahahahaa

:roflol:
 
Kan voorlopig maar op eentje komen..

Aantal jaren terug eens naar centerparcs geweest.. Zie ik daar een lekker meisje staan, mn maatje zegt, ga erop af man, vraag of ze iets wilt drinken.. Ze draait haar om en kijkt met een lief lachje naar me toe.. Ik natuurlijk borst vooruit, rustig chill, cool van de trap stappen.. Ik zet nog maar 3 stappen en ik slip al weg.. heeeel de trap naar beneden.. dan lach ze me gewoon uit en stapt weg.. omg...


nog eentje waar ik juist op kom.


Was juist terug in de bulk.. lekker shakie met 100gr havermout drinken, vreten als een gek.. Ik heb de eerste 2 weken tot een maand extreme last van scheten.. maar echt extreem.. stinken niet normaal en extreem luid. Ik zit dan bij een meisje thuis, die ik ong een maandje kende.. Ik zag het wel zitten met haar.. Maar begon toch echt krampen te krijgen, moest uren aan een stuk scheten inhouden.. Totdat ik uiteindelijk maar naar huis wou vertrekken omdat het niet meer te harden was!! Ik ga naar de deur, en ze wilt me opeens ff in mn buikspieren porren (whatever) en ineens vliegt er alles uit man!! Nog nooit in mn leven zo een scheet gelaten!!! Je had haar gezichtje moeten zien whahahahaa

owned! :roflol:
 
Ik heb naart schijnt als kleuter nog naast een dwerg gaan staan in de zoo en dan naar men moeder geroepen om te vragen of ie echt was :)
Ook nog bij een mongooltje zei ik iets van "Ik herken die zen gezicht ..."
 
De topic naam zegt het al,ik ga alvast van start.

Sinds heel wat jaartjes gebruik ik (als eerste) vochtige doekjes ipv wc-papier,is stukken hygienischer en wat frisser:DNu komt ie.....Jaartje geleden kwam ik bij mn ouders aan,moest ff zeiken gaan.Lagen er ook vochtige doekjes:rolleyes:dus ik veeg mn piel schoon:pen wou richting keuken gaan lopen.....opeens begon er vanalles te tintelen...damn WTF!!!!Bleek dat het van die glorix (chloor houdende)doekjes waren!!!En heb een week rondgelopen met iets wat als een zware soa leek!!!Heb me echt moeten verantwoorden bij mn meisje toen.:rolleyes:


Hahaha..ik heb het ook gehad, maar dan bij me aars. Na het schijten ff me reet vegen met vochtige doekjes, waren het gvd wc reinigingsdoekjes...dat bijt als de nete op het tere huidje van je kringspier...:(

Ennuh had net 1.5mnd wat met mijn huidige vriendin. Was een avond bij haar we hadden al liggen rotzooien en ze zat naakt op me(ik was ook naakt). Me telefoon ging en ik moest me behoorlijk rekken en toen PRRRRFFFTTTT zo tegen d'r k*tflappen aan. Duurde toch even voor ik me durfde om te draaien. Schaamde me dood...het was nog in de periode datj e niet ongegeneerd wilt ruften in elkaars aanwezigheid.

Afgelopen jr op graspop, lekker zitten beren op de plee, staan er mensen voor je plee deur die zeggen"tering d'r zit iemand te meuren hier" , kwam er met een big smile af :P
 
Laatst bewerkt:
Je moet je telefoon ook niet opnemen tijdens de coïtus. :rolleyes:
 
Dat is juist het leuke eraan :D
 
Hahaha..ik heb het ook gehad, maar dan bij me aars. Na het schijten ff me reet vegen met vochtige doekjes, waren het gvd wc reinigingsdoekjes...dat bijt als de nete op het tere huidje van je kringspier...:(

:roflol:

Apart gevoel he.:DAl was het bij mij het kopje.:o
 
Als ik tegen d'r schaamlippen aan tuft dan lig ik op me buik hoor en ze zat op mijn ass...geen intercourse toen...
 
Back
Naar boven