- Waardering
- 2.135
Hij heeft het (voor zover ik weet) nooit ontkend. In z'n dvd/E-book geeft hij het ook onrechtstreeks toe.Ben Pakulski deed toch een boekje open over zijn roid gebruik?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft het (voor zover ik weet) nooit ontkend. In z'n dvd/E-book geeft hij het ook onrechtstreeks toe.Ben Pakulski deed toch een boekje open over zijn roid gebruik?
Stop eens met bumpen als jullie geen torrent plaatsen.![]()

Het was al gezegd, waarom moet je het nou weer zeggen...
Dacht ik eindelijk een link te krijgen![]()

Ja alweer een topic bump zonder rip, maar volgens M&F komt de DVD/BluRay pas op 4 april uit. Ik denk dat het dus nog even wachten is voordat er een rip online staat.
http://www.muscleandfitness.com/new...ebrities/generation-iron-hits-dvd-and-blu-ray
Ben Pakulski deed toch een boekje open over zijn roid gebruik?
Ben speelt een beetje de antiheld in de film door enorm arrogant te zijn.
Branch speelt zielpiet underdog die van zn paard valt... letterlijk.
De film is leuk voor de doelgroep maar niet meer dan dat. En vervolg moet er ook zeker niet komen.. er valt gewoon niks meer te zeggen. Er zit te weinig diepgang in en ik vond juist dat Cutler bijvoorbeeld meer voor moest komen in de film, puur omdat hij meer smoel geeft aan het genre
Ben speelt een beetje de antiheld in de film door enorm arrogant te zijn.
Branch speelt zielpiet underdog die van zn paard valt... letterlijk.
De film is leuk voor de doelgroep maar niet meer dan dat. En vervolg moet er ook zeker niet komen.. er valt gewoon niks meer te zeggen. Er zit te weinig diepgang in en ik vond juist dat Cutler bijvoorbeeld meer voor moest komen in de film, puur omdat hij meer smoel geeft aan het genre