MuscleMeat

generation iron

op naar generation iron 2

Laatst bewerkt:
Jezus, zo lang wachten nog :S

Ben Pakulski deed toch een boekje open over zijn roid gebruik?

Ben speelt een beetje de antiheld in de film door enorm arrogant te zijn.

Branch speelt zielpiet underdog die van zn paard valt... letterlijk.

De film is leuk voor de doelgroep maar niet meer dan dat. En vervolg moet er ook zeker niet komen.. er valt gewoon niks meer te zeggen. Er zit te weinig diepgang in en ik vond juist dat Cutler bijvoorbeeld meer voor moest komen in de film, puur omdat hij meer smoel geeft aan het genre

De film is leuk voor de doelgroep maar niet meer dan dat. En vervolg moet er ook zeker niet komen.. er valt gewoon niks meer te zeggen. Er zit te weinig diepgang in en ik vond juist dat Cutler bijvoorbeeld meer voor moest komen in de film, puur omdat hij meer smoel geeft aan het genre

stoer gezegd jongen :thumbup: een pluim voor jouw

Nou nou klasse reactie.

Dacht dat Ben het labmonster speelde in de film a la Ivan Drago van Rocky, en Branch de arbeidersheld als ware de Rocky van de film als je dat zo uit de trailer op kan maken,. Is dit gegeven ook uitgewerkt in de film?

Kap nou eens met reageren hier stelletje dildo's.

en en en?? is ie eral?

Terug
Naar boven