AndroidHealthClinic

generation iron

holy moly dit krijg je te zien GI :eek:

holygut.jpg

holy moly dit krijg je te zien GI :eek:

Inderdaad .... DIT .... :eek: geen één "speler" in de film/docu kunnen ontdekken zonder een pens :(. Misschien ben ik wat naïef, maar nu is mij wel duidelijk hoe "voordelig "ze voor bladen als Flex worden gefotografeerd en photoshop er overheen wordt gehaald.

De film vond ik overigens erg tegenvallen en viel in het niet bij Pumping Iron ( en over de fysieken heb ik het dan nog maar niet, want dat is een oude discussie ).

Inderdaad .... DIT .... :eek: geen één "speler" in de film/docu kunnen ontdekken zonder een pens :(. Misschien ben ik wat naïef, maar nu is mij wel duidelijk hoe "voordelig "ze voor bladen als Flex worden gefotografeerd en photoshop er overheen wordt gehaald.

De film vond ik overigens erg tegenvallen en viel in het niet bij Pumping Iron ( en over de fysieken heb ik het dan nog maar niet, want dat is een oude discussie ).

Dit... het is echt te erg voor woorden

jouw buik staat ook naar voren als je deze pose doet met HOLLE rug en achterover leunen, is echt moeilijk probeer maar

De fotograaf heeft ook een bolle lens gebruikt kijk maar, flink overdrijven zorgt voor spektakel nietwaar

jouw buik staat ook naar voren als je deze pose doet met HOLLE rug en achterover leunen, is echt moeilijk probeer maar

De fotograaf heeft ook een bolle lens gebruikt kijk maar, flink overdrijven zorgt voor spektakel nietwaar

Hmm ik houd mijn buik dan nog steeds in... maarja is ook geen vergelijking:p noob vs pro

Ja je zegt(wel je denkt het) dat het gespeeld is, toch zeg je eerst "Wat een arrogant mannetje die phil" waarmee je impliceert dat hij zo is. Kans is groot dat ze specifieke vragen stelden, precies om hem zo'n dingen te laten zeggen. In Pumping Iron is het een gelijkaardige situatie (Arnold vs Lou), alleen wordt het nu nog groter opgeblazen. Om het 'verhaal' en de film interessanter te maken, zeker voor het generale publiek.

Denk niet dat Phil er wakker van zal liggen, de mening van zwakzinnigen die concluderen, op basis van speciaal uitgepikte scenes, dat hij een kl***zak/arrogant is.

Post niet veel meer en lees af en toe nog wat door de topics, maar moet toch even kwijt dat ik blij ben dat er gelukkig tegenover al die zwakzinnige hier ook nog genoeg intelligentie is om deze in scene gezette documentaire te doorzien:cool::cool:

Is deze film op piratebay te downloaden ?

Is nu pas uit op DVD....

Terug
Naar boven