Musclegrow
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een arrogant mannetje die phil, verder vond ik het wat matig allemaal. Leuk om te weten wat er allemaal achter schuil gaat. Maar er is een hoop gespeeld en opgeblazen heb ik het idee.
'cocky champion' vs 'humble underdog' typetjes die ze neer zetten om de film een villain en een 'held' te geven. Als je hem een lul/arrogant gaat vinden op basis van specifiek gebruikte beelden om hem zo te doen overkomen, I feel bad for you.
. Zoiets kan je toch echt niet serieus nemen.'cocky champion' vs 'humble underdog' typetjes die ze neer zetten om de film een villain en een 'held' te geven. Als je hem een lul/arrogant gaat vinden op basis van specifiek gebruikte beelden om hem zo te doen overkomen, I feel bad for you.
Ik zeg toch ook dat het gespeeld is. En al was het zo gespeeld vind ik het nog niet slim van phil om je eigen zo neer te laten zetten.
wat een karikaturen hebben ze er weer van gemaakt, cheesier kon echt niet. check die Pakulski met zijn "scientific approach" vs Branch the texas hillbilly, en dan die twee geleerden in witte jassen met een laptop die hem tijdens zijn trainingssessies begeleiden. Zoiets kan je toch echt niet serieus nemen.
Willen niet aub niet meer posten in dit topic totdat ik de film heb gezien? Door jullie weet ik al bijna hoe de film eindigt gvd![]()
Willen niet aub niet meer posten in dit topic totdat ik de film heb gezien? Door jullie weet ik al bijna hoe de film eindigt gvd![]()
Ja je zegt(wel je denkt het) dat het gespeeld is, toch zeg je eerst "Wat een arrogant mannetje die phil" waarmee je impliceert dat hij zo is. Kans is groot dat ze specifieke vragen stelden, precies om hem zo'n dingen te laten zeggen. In Pumping Iron is het een gelijkaardige situatie (Arnold vs Lou), alleen wordt het nu nog groter opgeblazen. Om het 'verhaal' en de film interessanter te maken, zeker voor het generale publiek.
Denk niet dat Phil er wakker van zal liggen, de mening van zwakzinnigen die concluderen, op basis van speciaal uitgepikte scenes, dat hij een kl***zak/arrogant is.