MuscleMeat

generation iron

Op de site van Chasse:
"beurs
Naast de filmpremière wordt er ook een beursvloer ingericht. Hier is van alles terug te vinden op het gebied van bodybuilding en sport lifestyle. Lifestyleproducten, kleding, supplementen, informatie over de sport; er is een groot en divers aanbod met voor ieder wat wils.

Een toegangsbewijs geeft toegang tot de film en de beurs waar tussen de films door gastoptredens worden gegeven. Wie er komt poseren blijft nog even geheim. Dit wordt in de aanloop naar de première bekend gemaakt.

lunch
Wilt u graag gebruik maken van een lunch? Dat kan! Er zijn speciaal voor sporters geschikte maaltijden, waarbij een keuze gemaakt kan worden tussen vlees, vis of vegetarisch. U dient hiervoor een luncharrangement te reserveren."

Geheim ? Wat dacht je van Michael Muzo, Railyson, Marvin ;) en de nieuwe atleet Petar van extreme&fit dat is een huge monster

Generation Iron. Nu in Nederland!!!

De lang verwachten film Generation Iron komt naar Nederland!

Op 25 januari 2014 zal er in het Chassé Theater Breda een evenement plaatsvinden waarin de film voor het eerst vertoond gaat worden aan het Nederlandse publiek. Dit zal voorlopig ook de laatste keer zijn dat hij in Nederland draait dus wees er snel bij. Er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar.

Op het evenement is een beursruimte, gastoptreden(s), aangepaste menukaart en natuurlijk de film!

Kaarten zijn te koop via het Chassé Theater: of via Vitamins and more.
Prijsverschil zit in de consumptie die bij het kaartje van het Chassé Theater inclusief is.

Het aangepaste menu is volledig bodybuild proof. Kosten bedragen 15 euro. Reserveren van het menu kan via de site van het Chassé Theater of via reserveringsnummer (076) 530 31 60.

Vanaf 9:00 gaan de deuren van het Chassé Theater open. Beurs is open tot 15:00.
Tussen de twee filmvertoning door, die om 10:00 en 12:15 plaatsvinden worden op de beursvloer gastoptredens gegeven. Ben er bij!

Blijf op de hoogte van het evenement en kijk op de Facebookpagina van Generation Iron Event.
Facebookpagina.

.

.

Laatst bewerkt:
Is de torrent legit ? heb je hem al binnen ?

---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:36 ----------

added 3 months ago :o

---------- Post added at 17:40 ---------- Previous post was at 17:39 ----------

k*t swooshken :P

Kerel heeft 1 post ik klik helemaal nergens op :)

Staat ook niet op de site van "yify" zelf.

Fake.

heb die torrent eens gedownload. Als je de file opent krijg je een filmpje van 5 seconden waarin staat dat je op een bepaalde website een ander programma moet downloaden om alles te kijken. Zal een zeer betrouwbare website zijn vermoed ik :p

heb die torrent eens gedownload. Als je de file opent krijg je een filmpje van 5 seconden waarin staat dat je op een bepaalde website een ander programma moet downloaden om alles te kijken. Zal een zeer betrouwbare website zijn vermoed ik :p

is idd niks!!

Waar blijft die torrent ???

Kickass heeft hem ook nog niet, deze had toen ook als 1 van de weinige MI40 dus moeten denk ik nog even geduld hebben...

niemand die even een torrentje wilt uitproberen en zeggen welke werkt :P
Ik ben niet zo handig in die zooi maar moet die film kijken !!

nog geen torrents beschikbaar :)

Net ff nieuwsgroepen gechecked, ook niks..

Meer seeden! :mad:

Was er nou niet iemand die een tijdje geleden zei dat het februari of maart pas te downloaden is?

Was er nou niet iemand die een tijdje geleden zei dat het februari of maart pas te downloaden is?

Weet wel dat het op Hulu was uitgesteld van 12 december ofzo naar ergens dit jaar... Lekker vaag weer, elk bodybuilding forum op de wereld zoekt ernaar en nergens vind iemand het nodig om het ff te rippen :o

bij de nieuwsgroepen staat die ook nog steeds niet. Meestal toch net wat eerder als torrent.

Terug
Naar boven