Fitness Seller

Generic Supplements Trenbolone Enanthate erg licht

Cidious

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Heb hier 2 vials GS Tren-E staan met batch nr: lot. 79578 exp. 08-2015

Ik vind ze te licht van kleur voor tren. Iemand hier een zinnig woord over?

20130710_143153.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me sterk dat er verschil in dosering zit terwijl het om dezelfde batch gaat van dezelfde dealer.

En wat bedoel je met kort? je zou het pas na een week of twee moeten werken dan

Kan jouw sterk lijken.. maar ik vind het vreemd dat er 2 vials uit "dezelfde batch" verschillend van kleur zijn. DAT HOORT NIET als ze daadwerkelijk uit dezelfde batch kwamen. Ik neem die batches allemaal niet zo serieus.. we praten hier over UG labs..

Kort bedoel ik inderdaad 2 weken mee. Inmiddels overgegaan naar anders merk (EP) op zelfde dosering en sides keren terug en begin weer iets harder te worden. Iedereen mag vinden wat hij vind. Voor mij is de zaak gewoon duidelijk. 1e vial beter gedoseerd dan de 2e.

Kleurverschil in zelfde batch KAN NIET!

Das wel heel donker. Heb tren van EP ernaast en dat heeft ongeveer dezelfde kleur. Contact gehad met GS die zeggen dat dit normale kleur voor tren is. Ik denk dat het ook afhankelijk is van de gebruikte olie..

Tren wordt donker als het oxideert wat dus aangeeft dat er werkzame stof verloren gaat. Het oude parabolan was echter glashelder maar dan spreken we over pharma grade. Licht gekleurde tren van een ug zou ik ook sceptisch over zijn.

DUs als het helemaal niet donker wordt betekent het dat er minder of geen werkzame stof in zit? is dat wat je bedoeld?

Het hoort een "rode" gloed te hebben. Niet als uilenzeik.

Misschien is het wel slecht zichtbaar op je foto. blijft gissen dit.

die ampullen tren a op de website zien er goed uit. zo hoort het.

bij de bekende 3ug's van nl zijn ze al heel lang deze kleur werkt prima

bij de bekende 3ug's van nl zijn ze al heel lang deze kleur werkt prima

Mn EP heeft inderdaad exact dezelfde kleur als de GS. Nu overgegaan van GS naar EP om te kijken of dat beter gaat. Anders weer terug.

Heb ook nog eventueel Ultimate Pharma liggen. Die nieuwe blauwe. Ook nog een optie.

Voor nu leek de GS tren uit de eerste (lichtere vial) zeer goed zijn werk te doen. Mn maatje begint vandaag met zelfde batch GS ook met de lichtere kleur. We zullen zien hoe het hem afgaat.

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 20:43 ----------

De UP tren-e heeft trouwens ook zelfde kleur geel. Dus zal wel goed zitten betreft de kleur.

Terug
Naar boven