AndroidHealthClinic

Trenbolone Enanthate Titan-Healthcare

NickT

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Dag,

Ben van plan om deze binnenkort te gaan gebruiken, echter, op de Nederlandse fora blijkt dit merk nog onbekend te zijn. Heb er wel wat over gelezen op een Duitse en Engelse fora. Nam voorheen vaak UP maar leverancier kan hier sinds kort niet meer aan komen.

Van buiten ziet het er allemaal netjes en verzorgt uit. De vraag is natuurlijk of er daadwerkelijk in zit als dat ze beweren. De Tren vind ik erg licht van kleur maar dat komt wss door de q.s. oil base. Misschien zijn er hier mensen die bekend zijn met dit product; of zelf gebruikt hebben of mensen om zich heen kennen die dit product genuttigd hebben.

De ampullen zijn per 10 verpakt en de dosering per ampul is 100mg Tren-E per ml.

Hierbij de foto's.

Greets

foto 1.jpg

foto 2.jpg

foto 3.jpg

foto 4.jpg

foto 5.jpg

foto.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Je zegt dat ze 200 mg per ampul zijn. op doosje staat 100 mg op internet ook. kan je er al wat over zeggen ?

Dat kan ik zeker! Zit sowieso tren in, deze conclusie trek ik na 2 injects te hebben gezet. Mijn urine blijft donkerder dan normaal, vooral 's morgens, ben nog altijd psychisch in m'n kop, zweet me de t*ring in bed en dan vooral 's morgens en m'n schouders beginnen al goed uit te steken evenals m'n traps merkte ik vandaag tijdens mijn training. Ben van blauw wit overgestapt naar Titan en vooralsnog bevalt het me prima! :) Nog 4 injects te gaan van 600mg tren, aangezien ze 200mg/ml gedoseerd zijn.

Godv*r, valt me nu pas op dat die dingen gewoon 100mg/ml gedoseerd zijn!! Nou dat wordt dan gauw verhogen naar 500mg bij de volgende injects, balen zeg! Heb nog nooit meegemaakt met een merk dat ze 100mg/ml tren doseren... En toch nog een beetje PIP krijgen de volgende dag!

En blauw wit heb ik de eerste 4 weken genomen. Leek wel onder-gedoseerd....

Aaight dus je hebt paar keer ondergedoseerd gezet?

Word voor mij de 1e keer Tren dus zal het zeker sel voelen. Ben benieuwd dan als jij zegt dst die ondergedoseerd leek. Als het zo is gaat die gelijk op 750 ipv 500

Ik zette gelijk 500mg, viel me mee. Ik ga vanaf nu rood-wit 500mg zetten, en 100mg van titan, om de ampullen toch op te maken. Lijkt me de beste oplossing. De laatste 4 weken nog even goed knallen!

Ik heb hier de prop en den trenA van. Hopelijk goed spul :-)

Alleen eerste keer dat ik ampullen heb.

Je moet wel bereid zijn om de PIP voor lief te nemen, want die was bij mij enorm. Ben nu weer over op ep 625mg nog 4 weekjes :)

Godv*r, valt me nu pas op dat die dingen gewoon 100mg/ml gedoseerd zijn!! Nou dat wordt dan gauw verhogen naar 500mg bij de volgende injects, balen zeg! Heb nog nooit meegemaakt met een merk dat ze 100mg/ml tren doseren... En toch nog een beetje PIP krijgen de volgende dag! En blauw wit heb ik de eerste 4 weken genomen. Leek wel onder-gedoseerd....

Uhhh GS heeft tren e op 100mg per ml en Hardcorelabs heeft hem zelfs op 75mg per ml.
Dit zal niet geheel zonder reden zijn ;)

Vrijwel elk merk dat ik ken zit tren op max 200mg/ml en voor korte esters op 100-150.

Ik vraag me af of tren uberhaupt wel volledig oplost bij die dosering - wat de reden is over het algemeen als het gaat over max mg/ml

UP is prima, geen pip en injecteert makkelijk weg. Merk nu ik op 750mg tren zit van UP wel een enorm verschil! Vooral buikspieren, traps en schouders!

alleen jammer dat up dikke olie heeft

De vraag is of de dosering klopt die ze aangeven .. Gezien gebrek aan pip is er maar 1 conclusie eigenlijk ..

Prima spul volgens mij, heb van hen testo enanth, testo prop, bold, para, masteron, methandienone, trenbol ace gehad, gewoon opbouw en wedstrijdvoorbereiding. Ging super.

Terug
Naar boven