AndroidHealthClinic

genoeg of te weinig

Ripped dj

Advanced Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
2m05
Massa
101kg
Hoi,

Ben een nieuwe hier. Ben net begonnen in de bulk. Ik heb 1 en ander niet in een spreadsheet gezet maar denken jullie dat het genoeg is?
Ik ben ruim 2 meter en wil wat aankomen in spiermassa.

Ontbijt: Brinta en een paar scheppen whey

Middag: enkele boterhammen meestal met pindakaas, kaas of jam

Middag: Schaaltje pasta met 150 gram kipfilet

Middag: 500ml melk met 2 scheppen whey

avondeten: aardappelen met groenten

Na de training: 500 gram kwark

Laatst bewerkt:
Voor iemand van 2 meter en 100 kilo? Nee.

Waarom bij avond eten geen vlees? Wel erg weinig voor je stats idd. Wat is je onderhoud?

Read the stickies. Kijken wat je onderhoud is en een schema maken waarbij je boven je onderhoud zit.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom bij avond eten geen vlees? Wel erg weinig voor je stats idd. Wat is je onderhoud?

Enkele malen per week wel een vegetarische ' stuk vlees ' Doelstelling is trouwens niet om een klerenkast te worden. Gewoon een stukkie meer spiermassa maar geen klerenkast.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 20:56 ----------

Oh ja, ook wel een paar stukken fruit tussendoor

Dan nog heb je meer nodig dat dit.
Ik ben de helft van jou en eet al meer... kom op...

Reken eerst eens uit wat je onderhoud is en hoeveel dit is.

Reken eerst alles eens uit. Dat is je start!

Enkele malen per week wel een vegetarische ' stuk vlees ' Doelstelling is trouwens niet om een klerenkast te worden. Gewoon een stukkie meer spiermassa maar geen klerenkast.

25q845t.jpg

Klerenkast @ 2 meter 5 weegt wel een kilo of 150

Dat beweerde ik ook niet, jij zegt dat je geen klerenkast wilt worden.. ik bedoelde alleen dat je dat niet zomaar wordt ;)

Inderdaad, echt niet. Ook een kwestie van aanleg denk ik. Maar ik vraag me wel eens af of die gasten die misschien wel 10 kcal wegvreten ook wel oud worden.

Oke, prima. Vegetarisch kan je ook wel mee gainen als je maar voor een volledige aminozuur profiel kiest.

Een kleerkast word je niet snel, zeker niet met jou lengte. Dan hoor je juist flink te eten!

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 23:18 ----------

Inderdaad, echt niet. Ook een kwestie van aanleg denk ik. Maar ik vraag me wel eens af of die gasten die misschien wel 10.000 kcal wegvreten ook wel oud worden.

Ligt eraan.

Toch een paar kilo aangekomen op nuchtere maag. Het kan misschien nog meer ja. 97 kg is voor iemand van mijn lengte een goed startgewicht. Mocht iemand nog tips hebben voor makkelijke snelle maaltijden of tussendoortjes, ze zijn heel erg welkom

Kom op ongeveer 2000 kcal uit. Nog tips?

ekv is 194, 190, 56

2000? Hoe heb je deze berekend? Denk dat je in combinatie met (3x week?) krachttraining toch wel boven de 3000 wilt zitten.

2000? Hoe heb je deze berekend? Denk dat je in combinatie met (3x week?) krachttraining toch wel boven de 3000 wilt zitten.

Via een spreadsheet dat ik heb gedownload. Inderdaad nog wat te weinig. Daarom sta ik open voor tips om het nog wat omhoog te schroeven.

Terug
Naar boven