XXL Nutrition

genoeg of te weinig

Er staat nergens bij hoeveel calorieen je eet en well soort eten je eet, of hoeveel boterhammen een paar boterhammen zijn. Hoe kunnen mensen nou zien of dat genoeg is ofniet??

• Topic Starter Topic Starter
Er staat nergens bij hoeveel calorieen je eet en well soort eten je eet, of hoeveel boterhammen een paar boterhammen zijn. Hoe kunnen mensen nou zien of dat genoeg is ofniet??

Gewoon ingevuld zoals de sheet dat aangaf en dan berekent hij alles automatisch. Voor de rest wil ik aan die sheet geen uren besteden want dat is ook maar een indicatie. Ik wil nou ook weer geen enorme opgepompte Arnold worden, gewoon iets meer proporties.

Misschien een zak cashewnoten vreten erbij voor de eiwitten. ;)

Gewoon ingevuld zoals de sheet dat aangaf en dan berekent hij alles automatisch. Voor de rest wil ik aan die sheet geen uren besteden want dat is ook maar een indicatie. Ik wil nou ook weer geen enorme opgepompte Arnold worden, gewoon iets meer proporties.

Je wordt niet 1, 2, 3 een opgepompte Arnold. Daartoe zul je lang dienen te werken.

De weg naar "opgepompte Arnold" en meer proporties is echter hetzelfde. Voor beide wil je namelijk meer spiermassa opbouwen. Enkel wil je bij de laatste eerder stoppen.

Qua voeding is voor beide een adequaat schema dan ook even belangrijk wil je het effectief en efficiënt doen. Het steken van enige tijd in een schema is dan zeer zeker wel de moeite waard. En zodra je je eigen gewenste fysiek heb bereikt? Dan stoppen met boven onderhoud te eten, gewoon eten op onderhoud en door blijven trainen.

Op gebruik AAS ben je klaar mee

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 12:00 ----------

Grappig Arnold zul jij nooit in je leven worden.

Dus je wil niet ff wat moeite doen om goed je onderhoud te berekenen maar je verwacht wel dat iedereen moeite gaat doen om jou hier te helpen ???

• Topic Starter Topic Starter
Op gebruik AAS ben je klaar mee

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 12:00 ----------

Grappig Arnold zul jij nooit in je leven worden.

Klopt maar dat lukt bijna niemand

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 10:26 ----------

Dus je wil niet ff wat moeite doen om goed je onderhoud te berekenen maar je verwacht wel dat iedereen moeite gaat doen om jou hier te helpen ???

Heb ik toch gedaan. Ingevuld wat ik nu eet en hij vult zelf de getallen in. Nu nog wat aanvullen.

Terug
Naar boven