MuscleMeat

Genotropin 12 mg

muaythai

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Dag,
Wat vinden jullie ervan? Krijg deze net binnen.

image.jpg

Goede hgh, zou ze wel met slin gebruiken want je gaat er snel "flat" van worden als je een wat hogere dosis gebruikt.

Hoe zie je dat ten opzichte van andere HGH dan? ik gebruik het zelf ook een tijdje en heb wel het idee dat
je gelijk hebt. Is dat onderbouwd met een theorie?

Tjah theorie is het niet echt eerder gebruikerservaringen, maar het is wel geweten dat bijvoorbeeld norditropin en vooral genotropin je harder "uitdrogen" en dat humatrope je een vochtbal kan maken als je wat hoger in vp staat.

Zoizo slin zetten bij genotropin is mijn advies.

Tjah theorie is het niet echt eerder gebruikerservaringen, maar het is wel geweten dat bijvoorbeeld norditropin en vooral genotropin je harder "uitdrogen" en dat humatrope je een vochtbal kan maken als je wat hoger in vp staat.

Zoizo slin zetten bij genotropin is mijn advies.

interessant, 1 x pd slin bij het ontbijt bv? echt per keer per dag slin zetten vind ik persoonlijk niks.

Zet nu zelf een tijdje dezelfde geno (4 iu s'ochtends) maar wordt er niet voller van ten opzichte van vorige HGH. was van plan over te stappen op nordi maar dat doet hetzelfde dus.

Ja gewoon in de ochtend of voor/na je training :)

Van GH gaan je spieren juist vol en opgeblazen eruit zien. Nooit plat.

ik normaal ook, maar met zeggen met deze geno juist niet.

Zou kunnen, Gh15 en zn clan zeggen ook dat je op Nordi/Geno/Saizen harder uitdroogt dan op bijv. Omni/Humantrope en noem ze maar op, die zouden je juist vochtiger maken. Vind het een vreemd verhaal maar schijnt te kunnen liggen aan de spullen die er naast de HGH in de oplossing zitten die kunnen verschillen per fabrikant.

Zou kunnen, Gh15 en zn clan zeggen ook dat je op Nordi/Geno/Saizen harder uitdroogt dan op bijv. Omni/Humantrope en noem ze maar op, die zouden je juist vochtiger maken. Vind het een vreemd verhaal maar schijnt te kunnen liggen aan de spullen die er naast de HGH in de oplossing zitten die kunnen verschillen per fabrikant.

Ik heb het ook niet over vocht vasthouden, maar over dat je spieren voller worden van echte groeihormoon.

Terug
Naar boven