Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoe zie je dat ten opzichte van andere HGH dan? ik gebruik het zelf ook een tijdje en heb wel het idee dat
je gelijk hebt. Is dat onderbouwd met een theorie?
Hoe zie je dat ten opzichte van andere HGH dan? ik gebruik het zelf ook een tijdje en heb wel het idee dat
je gelijk hebt. Is dat onderbouwd met een theorie?
Tjah theorie is het niet echt eerder gebruikerservaringen, maar het is wel geweten dat bijvoorbeeld norditropin en vooral genotropin je harder "uitdrogen" en dat humatrope je een vochtbal kan maken als je wat hoger in vp staat.
Tjah theorie is het niet echt eerder gebruikerservaringen, maar het is wel geweten dat bijvoorbeeld norditropin en vooral genotropin je harder "uitdrogen" en dat humatrope je een vochtbal kan maken als je wat hoger in vp staat.
interessant, 1 x pd slin bij het ontbijt bv? echt per keer per dag slin zetten vind ik persoonlijk niks.
Zet nu zelf een tijdje dezelfde geno (4 iu s'ochtends) maar wordt er niet voller van ten opzichte van vorige HGH. was van plan over te stappen op nordi maar dat doet hetzelfde dus.
Heb ik ook, zelfs op low dose Nordi sta ik hele dag voller dan voorheen en zit er net 2 weken op. Schouders krijgen ook wat meer dat ze eruit poppen, upperchest voller enzovoorts.
Zou kunnen, Gh15 en zn clan zeggen ook dat je op Nordi/Geno/Saizen harder uitdroogt dan op bijv. Omni/Humantrope en noem ze maar op, die zouden je juist vochtiger maken. Vind het een vreemd verhaal maar schijnt te kunnen liggen aan de spullen die er naast de HGH in de oplossing zitten die kunnen verschillen per fabrikant.
Zou kunnen, Gh15 en zn clan zeggen ook dat je op Nordi/Geno/Saizen harder uitdroogt dan op bijv. Omni/Humantrope en noem ze maar op, die zouden je juist vochtiger maken. Vind het een vreemd verhaal maar schijnt te kunnen liggen aan de spullen die er naast de HGH in de oplossing zitten die kunnen verschillen per fabrikant.