AndroidHealthClinic

Geowned door de ME

Bezoekers in dit topic

Haha, ****ing k*tventje. En dan stoer het filmpje op dat k*thyves zetten en credits proberen te verdienen onder de jeugd.
 
haha sulletje
 
Lekker beetgepakt. Dat ventje slingert lekker door de lucht :D
 
beetje overkill imo ... maar zijn lesje heeft die nu wel geleerd :p
 
beetje overkill imo ... maar zijn lesje heeft die nu wel geleerd :p

In ieder ander land had hij waarschijnlijk nog klappen ontvangen.
Ik vind juist dat er correct gereageerd is door de politie. Goed op zijn plek gezet zonder geweld.
 
Wat nou overkill? Als het om mocro etterbakjes ging, zouden mensen hier pleiten voor schieten met scherp.
 
Wat nou overkill? Als om mocro etterbakjes ging, zouden mensen hier pleiten voor schieten met scherp.

Zo'n opmerking had ik wel verwacht ;)
 
Filmpje was al eerder gepost, maar blijft mooi om te zien hoe dat k*tventje binnen 5 seconden met z'n plaat op de grond ligt.
 
normaal maakt het me niet zo uit, maar omdat de aanleiding hiervan uitvoerig in de media is geweest:


OUD!!!!!!!!
 
ik was daar ook was kenker nep daar er kwamen zelfs mensen uit limburg om te protesteren en het leuke was dat al die gothics meteen werden geslapt door de politie en die marokkaantjes werden ook allemaal opgepakt ik heb me rot gelachen daar vooral om die limburgse punkers
 
beter kreeg die een knuppel in zn nek, maar filmpje is echt kk oud
 
Klinkt gaaf. Ik had er best een dagje agent willen spelen:D
 
Lekker voor die gast, moet je maar niet zo bijdehand proberen te zijn voor je vriendjes. Als je op deze manier respect probeert te scoren moet je wel zo snel, en slim, zijn om niet gepakt te worden. En dan niet binnen 10 meter tegen een rekje aanlopen..... sukkel.

Denk wel dat ie binnen 6 uur weer thuis zat bij paps en mams
 
Deze is inderdaad behoorlijk oud maar wel dik terecht dat ze hem aanhouden en meenemen. Dan leren ze het misschien die k*tkinderen!
 
Back
Naar boven