Fitness Seller

Gepakt met uitschuifbare knuppel door politie

Bezoekers in dit topic

Volgende keer heb je het best dit in je auto:

11qiwxs.jpg
 
Jij moet die rechter neerslaan met die knuppel
Dat zou ik ook doen, dan krijg je ook geen boete meer
 
Gewoon zeggen dat je geen idee hebt hoe dat ding in je auto terecht is gekomen, dat het niet jouw eigendom is.
 
Gewoon zeggen dat je geen idee hebt hoe dat ding in je auto terecht is gekomen, dat het niet jouw eigendom is.

alles wat zich in de auto bevind , is zijn verantwoodelijkheid hoor ;)
 
Neem voortaan een honkbalknuppel als je dat veilig vind en beng bent in zonder wapen te rijden. Ploertendoder is sowieso een hogere boete namelijk. Die dingen zijn ook veel gevaarlijker als een honkbal knuppel.
 
Neem gewoon deze in je auto

boom_at4_rocket_launcher_main_gunspictures.jpg


Als ze je aanhouden dan blijf je gewoon ontkennen dat je een mens bent, en uiteindelijk laten ze je gaan.
 
Ik heb geen wapens nodig in mijn voertuig.

20060509_2154_NSengupta_AberdeenProvingGroundss.jpg
 
Is het niet zo dat elk voorwerp wat binnen handbereik bereik ligt wat als wapen gebruikt kan worden verboden is? Dan bedoel ik voorwerpen die waarvan het niet logisch is dat ze er liggen?
 
Is het niet zo dat elk voorwerp wat binnen handbereik bereik ligt wat als wapen gebruikt kan worden verboden is? Dan bedoel ik voorwerpen die waarvan het niet logisch is dat ze er liggen?

Zelfs al ben je je slager dan nog mag je die messen niet binnen handbereik hebben.

Dus alles wat als wapen kan dienen mag niet binnen handbereik liggen, enige wat volgens mij uitgezonderd is zijn die hamers om ramen kapot te slaan.
 
je moet het ook wat slimmer aanpakken, mijn vader heeft bv een honkbalknuppel, honkbal handschoen, bal + een heel honkbal gear in de achterbak van zijn auto zitten. Hij is al eens aangehouden en verteld dan doodleuk dat hij opweg is naar zijn training:D:o
 
Ik heb dit op mijn auto

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Yup, I Xyzyx I moet de grap weer verpesten voor iedereen.
 
Back
Naar boven