Fitness Seller

Gestopt met roken..

Jokkebrok

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ja ik ben dus vanaf zondag gestopt met roken.

Ik wil gewoon een goede conditie, ga binnekort weer naar de Gym.. en ik vind het dan zowiezo dom eruit zien als je dan rookt ;)
Ik moet zeggen dat ik er vrij weinig moeite mee heb tot nu toe.

Maar de komende weken gaat mijn stofwisseling dus vertragen, en verder word er vaak gezegd dat je automatisch aankomt als je bent gestopt.

Heeft er iemand hier ervaring mee gehad, ik bedoel ik zou het niet erg vinden die extra snel verdiende kilo's;)

Ik hoop niet dat je je naam waar gaat maken ;)

Succes ermee!:thumbs:

succes gast ! weet hoe het is hehe

Maar de komende weken gaat mijn stofwisseling dus vertragen, en verder word er vaak gezegd dat je automatisch aankomt als je bent gestopt.

Heeft er iemand hier ervaring mee gehad, ik bedoel ik zou het niet erg vinden die extra snel verdiende kilo's;)

Ik ben 5jaar geleden gestopt met roken, blij dat ik er vanaf ben.
Maar nu om te zeggen dat ik door het stoppen verzwaarderd ben, nee ni echt.
Door het trainen wel uiteraard :rolleyes:
Hangt van persoon tot persoon af. Ik at nu ni bepaald meer omdat ik plots niet meer rookte.
Test jezelf, en veel succes met je goeie beslissing!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties :D

en ja..met dat gewicht..we zien wel ;)

goedzo,ik ben nu zelf ook al ruim een maand gestopt

Roken zorgt ervoor dat je minder trek hebt in eten (bij mij was dat eingelijk omgekeerd), maar heb jij er een uitleg voor waarom je stofwisseling zou versnellen door te roken?

Neen. Ik ook niet.

ik rookte tot jan. alleen op zaterdag (bij het uitgaan) niet veel dus. toen ik stopt had ik dan ook nergens last van eigenlijk.
in het begin had ik nog wel de behoefte als ik iemand anders zag roken maar nu heb ik dat juist helemaal niet meer.

Goed zo! Succes!

De lichamelijke shit is slechts twee dagen. Als je écht wilt stoppen moet dat gewoon lukken! Dus op een mindere dag niet denken dat je lichaam een peuk nodig heeft. Jouw hoofd zegt dat en daar hoef je niet naar te luisteren.

Succes :thumbs:

Toevallig ben ik vandaag precies drie maanden geleden gestopt met roken. Ik heb ongeveer zes jaar vijf pakjes in de week gerookt. Grootste motivatie om te stoppen was de kromme combinatie gezonde voeding/sport...maar wél roken.

Ik was al eens eerder gestopt maar toen maakte ik de fout verschillende dingen te laten. Zoals de eerste weken niet stappen of niet het rondje wandelen. Dit keer ben ik meteen alles gaan doen en zodoende sneller gewend om het zonder peukies te doen. De eerste weken waren lastig, nu kijk ik er nauwelijks meer naar om. Blij dat ik er zo goed als vanaf ben!

Je vraag over de kilo's; ik ben in drie maanden vier kilo aangekomen waarbij mijn lichte stijging in bf valt te verwaarlozen. Veel succes met je stoppoging en mocht je zin hebben in een peukie en niet in de gym zijn; 25x opdrukken en daarna een vol glas water. Succes verzekerd! ;)

goed bezig... ga vandaag ook weer eens stoppen met roken... en hopen dat ik morgen weer niet begin.

Gaat allemaal goed komen, bedankt mensen :D

Nou.. ben ondertussen 2 kilo aangekomen.. maarja vreet me eigen wel kogelrond

2 kilo in 4 dagen? Gaat wel héél hard!

veel succes met je poging om te stoppen..
want face it, een 4-tal dagen gestopt is zeker nog niet volledig gestopt..
bij mij ist uiteindelijk ook gelukt, maar slechts na tientallen pogingen..
en nu ben ik ongeveer een jaar gestopt en als k uitga en ksta in een café of discotheek met een glas in mn handen, dan mis ik et wel nog altijd..
maar ik ben er toch een aantal kilo van bijgekomen hoor..
je eetlust neemt toe he,want door te roken krimpt je maag..
en kvoel me ook wel beter (helderder in mijn hoofd ook) dan vroeger..
mijn wekelijkse 5km lopen zijn nu een lachertje
en als ik mijn lichaam nu bekijk bij over een jaar ben ik er toch ferm op vooruitgegaan, mede dankzij ook beter voedingsschema en meer trainingservaring, maar toch ook door die vuile kankerstokken vaarwel gezegd te hebben..

veel succes met je poging om te stoppen..
want face it, een 4-tal dagen gestopt is zeker nog niet volledig gestopt..
bij mij ist uiteindelijk ook gelukt, maar slechts na tientallen pogingen..
en nu ben ik ongeveer een jaar gestopt en als k uitga en ksta in een café of discotheek met een glas in mn handen, dan mis ik et wel nog altijd..
maar ik ben er toch een aantal kilo van bijgekomen hoor..
je eetlust neemt toe he,want door te roken krimpt je maag..
en kvoel me ook wel beter (helderder in mijn hoofd ook) dan vroeger..
mijn wekelijkse 5km lopen zijn nu een lachertje
en als ik mijn lichaam nu bekijk bij over een jaar ben ik er toch ferm op vooruitgegaan, mede dankzij ook beter voedingsschema en meer trainingservaring, maar toch ook door die vuile kankerstokken vaarwel gezegd te hebben..

Je hebt volkomen gelijk ja, maar ik heb er echt heel weinig moeite mee.. morgen ga ik weer stevig drinken en zal de drang naar een peuk weer groot worden maar ik blijf er wel vanaf..

Ik voel me idd nu ook beter zoals jij ook aangaf, een frisser gevoel lijkt het en ik heb veel meer energie.
De eetlust is ook sterk verbeterd, en dit al in een paar dagen tijd ~!

Ik ga een paar frikandelle de pan ingooien en een paar flessen bier drinken !

Terug
Naar boven