Hungry Henry
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Nee doelde meer op de algemene tendens hehe.
Wat jij mss wel weet : zoals redelijk algemeen bekend kan Arimidex een aardige rebound veroorzaken waardoor je, zoals bij TS bijvoorbeeld die het gaat nemen zonder enig idee te hebben gyno te hebben op een beetje jeuk na, een probleem kunt maken waar er eigenlijk geen 1 was.
Werkt dit ook zo met Letro? Want dan zal die rebound nog wel een stuk erger zijn toch, als het spul zoveel potenter is? Heb me nooit verdiept in Letro daar ik totaal niet gyno gevoelig ben, zelfs geen jeukende tepeltjes op een gram test zonder AI of wat dan ookBen een beetje gaan lezen over AI's omdat ik nu dus op hoge test met hoge bold ga, er wel Mast bij mee laat lopen maar straks ook Test Suspension en later als die er uit is Dbol/Oxy
![]()
Algemeen maar je quote wel mij

Je hoort mij niks hard schreeuwen gozer.
---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------
Je slaagt de bal op alle vlakken mis.
Aromasin en letro hebben een totaal verschillende werking. Arimidex en letro zijn te vergelijken, waarbij letro 98% oestrogeen productie blokt op gebruikersdosis en arimidex 50-80%.
Als je al gyno hebt, en je bent nog on, dan is arimidex niet potent genoeg.
Nolva bindt zich enkel aan receptoren in borstweefsel. Je heb dus nog zat oestrogeen in de rest van je lichaam. Nolva komt aleen traag op gang in mijn ogen en werkt niet snel genoeg voor mensen die een gyno verleden hebben. Als je eenmaal gyno hebt gehad kan deze volledig terugkomen op enkele dagen, dan heb je echt letro nodig.
Waar sla ik de bal dan mis? Jij zegt toch eigenlijk ongeveer het zelfde als ik? Ik zeg precies het zelfde over Nolva en ik zeg dat Letro AI is en Ari ook. Al is ari dus veel minder effectief. Hoe dit zit weet ik niet precies want ari zou dan aromatase moeten blokken maar niet volledig.
Ik ben niet heel diep over dit onderwerp ingelezen want ik heb gelukkig nooit gyno gehad.

Ben een beetje gaan lezen over AI's omdat ik nu dus op hoge test met hoge bold ga, er wel Mast bij mee laat lopen maar straks ook Test Suspension en later als die er uit is Dbol/Oxy
).
.
.
. Ok goed, het is gewoon broscience maar beschrijft wel hoe ik het telkens zie verlopen in de praktijk. Niet alleen bij mezelf maar ook bij anderen.