Fitness Seller

Gewicht schommelt

Gigavolt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Hallo

Vorig week begonnen met mijn 2e kuurtje

1-10 test e 500mg ew
1-10 deca 250mg ew
1-4 dbol 50mg ed
4-8 winny 30 mg ed

Ik woog vorig week voordat ik mijn kuur begon precies 82kg, tot gister woog ik 83,8kg maar toen ik vandaag op de weegschaal stond woog ik opeens 82,8kg... weet iemand hoe dit kan? Mijn voeding is in orde en mijn rust ook

Tijdstip van wegen hetzelfde?

1pw meten veel gerichter ipv elke dag. Kan van zoveel factoren afhangen.

Altijd wegen als je opstaat na het plassen op nuchtere maag

Kom zelf veel bij met zalm in schema. Veel water ophouden. Maar check gewoon voor de spiegel en wekelijks eens op de weegschaal

Laatst bewerkt:
1x per week wegen is erg onhandig. Zoals het eerder werd vermeld kan het van zoveel afhangen. Ik gebruik een app met een trend wat het gemiddelde aangeeft wekelijks. Elke ochtend na het ontlasten even wegen.

Wat nu bv op -0,5kg/wk zit zou anders miss wel -1kg/wk kunnen zijn geweest omdat het erg schommelt. Stel je pakt elke maandag en je drinkt elke zonddag een enkele biertjes dan zul je al een erg groot verschil hebben gezien alcohol vocht afdrijvend is.

Ik gebruik My weight tracker, erg handige app. Sterretjes van 1 tot 5 voor wat ik de dag ervoor heb gegeten(1 ster alcohol, 2 veel zout, 3/4/5 hoe clean ik at) en een trend voor hoeveel ik gem. aankom/afval. Kleine moeite om je elke dag te wegen en toch veel overzichtelijker.

Man man wat een geëmmer gast. Wat maakt het uit hoeveel gram je meer of minder weegt, het gaat er toch om hoe het er in de spiegel uitziet of niet dan.

Dat je dit zelf niet kan beredeneren.. Ander tijdstip van de dag, maaginhoud/vochtbalans.

Omg dit is some FUNNY shit.

Anders probeer je ook nog naast veel water te drinken voor je weegt je schijt een paar dagen op te houden.
Dan gain je zoiezo

Terug
Naar boven