Fitness Seller

Gewicht verlies

HerBaszdmeg

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Hey jongens,
Na 4 maanden even er tussen uit geweest te zijn ben ik van 105 kilo naar 90kilo gegaan. Nu is mijn vraag hoe ik het beste weer kan opbouwen en gezond te blijven.

Ook ben ik 1 maand geleden geopereerd en zie de laatste week erg vaak zwart voor mijn ogen bij inspanning, iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

Waar ben je aan geopereerd ?

• Topic Starter Topic Starter
Cyste op mijn reet.

Khoop dat je trolld want 3dagen na de operatie aan cyste in men oor kon ik alles weer

Was een snee van ongeveer 12cm lang en tot op het bot diep.

neem aan dat je voldoende eet en drinkt? en gebruik je supplementen (pre-workout) waar je duizelig van kan worden ?

Hey jongens,
Na 4 maanden even er tussen uit geweest te zijn ben ik van 105 kilo naar 90kilo gegaan. Nu is mijn vraag hoe ik het beste weer kan opbouwen en gezond te blijven.

Ook ben ik 1 maand geleden geopereerd en zie de laatste week erg vaak zwart voor mijn ogen bij inspanning, iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

bloeddruk ?

Heb op dit moment geen bloeddruk meter, heb er nooit problemen mee gehad, voor de operatie was alles perfect en bij de controles hebben ze ook mijn bloeddruk niet meer gecontroleerd. Maar kan het eventueel zijn dat ik suikerziekte heb?

Terug
Naar boven