Spacerazer
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 66kg
Hello people.
Ik ben net nieuw hier, en ik heb een vraagje.
K train nu 2 jaar onintensief, wel veel eten ivm snelle stofwisseling.
Ik ben 19 jaar, 1.83m, 65 kilo ik gok dus op 4-6% bodyfatt.
ik doe een opleiding op school waar ik veel moet lopen ook naar school en werken, maar ik hou van trainen en kracht opbouwen,
Nu zie ik sommige mensen onder de kleren ook wel gewichten hangen aan de onderarmen en/of triceps of zelfs benen, kan iemand mij vertellen hoe dit heet.
En of je dit ergens kan kopen, Ik zou het zelf ook wel kunnen maken met behulp van metaal (lasser/slijper ect)
neem 2.5 kilo aan de onderarmen, en 4 of 5 kilo aan de benen en zo het zelfde met triceps, zal dit progress hebben naarmate langer termijn?
Alvast bedankt mensen.
Ik ben net nieuw hier, en ik heb een vraagje.
K train nu 2 jaar onintensief, wel veel eten ivm snelle stofwisseling.
Ik ben 19 jaar, 1.83m, 65 kilo ik gok dus op 4-6% bodyfatt.
ik doe een opleiding op school waar ik veel moet lopen ook naar school en werken, maar ik hou van trainen en kracht opbouwen,
Nu zie ik sommige mensen onder de kleren ook wel gewichten hangen aan de onderarmen en/of triceps of zelfs benen, kan iemand mij vertellen hoe dit heet.
En of je dit ergens kan kopen, Ik zou het zelf ook wel kunnen maken met behulp van metaal (lasser/slijper ect)
neem 2.5 kilo aan de onderarmen, en 4 of 5 kilo aan de benen en zo het zelfde met triceps, zal dit progress hebben naarmate langer termijn?
Alvast bedankt mensen.

eet verdomme meer man. Met gewichten aan jezelf hangen of mee trainen schiet je HEMELAAL NIKS NAKKES NADA NUL KOMMA NUL op als je niet voldoende eet.