MuscleMeat

Gewichtheffen: World University Championships 2008

Aushef

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Topsport: 1e FISU World Student Championships

In Komotini, Griekenlaand begint vandaag de 1e FISU World Student Championships. In totaal nemen 183 atleten mee waarvan 63 vrouwen. Tussen de vrouwen is Nederlandse enige Nederlandse deelneemster [Link niet meer beschikbaar] Ze komt uit in de dames gewichtklasse tot en met 58kg.

Lees meer

die dan toch zal verslagen worden dor Sarah De Coster :D

• Topic Starter Topic Starter
Al hoewel Sarah een betere atlete is zal ze helaas Ingrid niet verslaan. Ze tillen in verschillende gewichtsklassen.

ik dacht dat Sarah ook soms in de -58 zat?

ieg, ik heb Ingrid gezien in Waregem met de Benelux en ze is ook een fijne athlete

"met het 7de beste entreetotaal ingedeeld in de A groep" :roflol:
Is er ook een B groep dan? :p

Sorry hoor ik wil Ingrid niets afdoen die doet ongetwijfeld haar best en gewichtheffen is niet gemakkelijk! Maar de omschrijvingen die jullie gebruiken vind ik gewoon erg grappig:D

Volgens mij heb ik Ingrid wel eens zien liften in "mijn" rack.... ze is zo "klein" en gaat zo diep dat squats tussen de (vaste) staanders onmogelijk was :)

Ingrid Teuwen beste Europese atlete - dames 53kg

Ingrid Teeuwen is de beste Europees dame geworden in de 58kg categorie tijdens de 1e FISU World Universiteit Cahampionships 2008. Met een totaal van 102kg behaalde Ingrid een 6e plaats, tevens de beste plaatsing ooit van een Nederlandse op een wereld studenten kampioenschappen.

lees meer

De startlijst, resultaten en een aantal artikelen over deze kampioenschappen staan op de forum van de NOGB

Link naar de topic

Haar front squat moet omhoog (als ze een spotter nodig heeft kan ze me aanspreken ;))

(nah, ze traint niet vaak bij de ACLO, zal wel incidenteel zijn)

Ingrid train vaak bij de [Link niet meer beschikbaar] in Veldhoven. Een aantal keren in de week reist ze de land over om te kunnen trainnen.

DE COSTER ZESDE IN GRIEKENLAND
Vrijdag 28 november 11:00
Varia

Op het wereldkampioenschap gewichtheffen voor universitairen in Komotini in Griekenland is Sarah De Coster zesde geworden in de categorie -53 kilogram. De Wijgmaalse trotseerde 65 kg in het trekken en 82 kg in het stoten. Dat is een Belgisch record.

Door die prestatie mag De Coster, die gecoached wordt door olympisch gewichtheffer Tom Goegebeur, naar het Europees kampioenschap in april in Boekarest.

Bron:[Link niet meer beschikbaar]

Ik was 6des met 147kg, dat wilt zeggen dat ik naar EK senioren mag in Romenië.

Tomvt was 10des in de -85kg

Terug
Naar boven