XXL Nutrition

gewichtsverlies??

fussball

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

zoals sommigen misschien reeds in een voorgaande topic van mij gelezen hebben was ik in het ruime verleden verkeerdelijk omgegaan met het gebruik van AAS.
Geen begeleiding, geen opbouw, en ook geen nakuur enz.....
Momenteel ben ik sinds enkele maanden terug aand e slag en let daarbij vooral op mijn voeding.
Ik leef niet dagdagelijks een strikt schema toe naar afweging, maar wel neem ik veel eiwitten, in, weinig KH, en drink minimaal 2 liter water p/d.
Supplementen zijn momenteel MV, Omega-3, Aminozuren.
Toen ik terug begon met trainen woog ik ongeveer 100kg, met een hangbuikje.
Nu, na 4 maand, weeg ik nog steeds 100kg maar die buik is wel weg.
aan wat is dit te toe te schrijven?
Ik doe ook 3x p/w aan HIT cardio, maar afvallen en droger komen is daar niet bij, het gewicht blijft heztzelfde maar mijn fysiek verandert wel.
Ik had als doelstelling af te vallen tot een 90 kilo en zo scherper te komen.
Zou dit voorval kunnen te maken hebben met het verleden?
Wie heeft hier de verklaring voor....

thanks

als die buik weg is word je waarschijnlijk wel droger. heb je je vetpercentage nooit gemeten?

• Topic Starter Topic Starter
Toen wel ja, maar nu niet, zo extreem wil ik er niet meer mee bezig zijn.
Maar het is nu een tweezijdig gevoel, ik ben blij dat de buik weg gaat, maar ik ben langs de andere kant niet tevreden daar ik geen gewicht verlies, zelfs geen kilo......

ach misschien eet je veel vezels waardoor je meer vocht in je darmen vasthoudt. andere verklaring heb ik er eigelijk niet voor.

• Topic Starter Topic Starter
hier ff een kort overzicht van mijn dagelijkse inname:

ochtend: eiwitshake

tussendoor: 2 boterhammen met kipfilet

middag: vis

namiddag: na de training eiwitshake met druivesuiker

avond: rijst of spagetti met kip en groenten

's avonds: 250gr youghurt, al dan niet met fruit eronder

phoe je eet echt veel te weinig. ook als je probeert af te vallen moet je meer eten.
als je zo weinig gaat eten gaat je stofwisseling omlaag en zal je juist het tegenovergestelde effect krijgen. beter ontbijten en savonds bij voorkeur kwark. je lichaam heeft de voeding echt wel nodig als je 3x p week HIT doet.

Terug
Naar boven