XXL Nutrition

Gewichtsverlies

Rickbeen

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Hallo allemaal,

Toen ik begon met bodybuilding woog ik 69 kg. Ik kwam vanaf toen ongeveer standaart 1 kg aan per 3 weken. Maar sinds de laatste 1,5 maand gaat het niet meer zo lekker. Ik kwam in 3 weken van 74,9 aan naar 75,1 wat al niet veel was voor mijn doen. maar toen ik me net woog voor het douchen, woog ik nog maar 74,3 kg! Dit vind ik natuurlijk erg k*t want ik ben in de bulk, ben op weg naar de 80.. Hoe kan het dat ik nu nit meer aankom, maar dat ik juist wat afval? Moet ik nog hoger gaan in de K/e/v?
Bijgeleverd mijn voedingsschema, dat is van een trainingsdag..

Help me please zodat ik voor de zomer die 80 kg kan hebben
smile.gif
!

Groeten Rick

Bijlagen

zou echt niet bulken het is bijna zomer...

In het begin kweek je makkelijk spieren maar later is het steeds moeilijker reken maar op een paar kilo spieren op een jaar tijd als je je piek niet bereikt heb...

Misschien zal je bijkomen wanneer je meer eet maar zal grotendeels vet zijn en wanneer je dan cut , bestaat er een kans dat je minder spieren hebt dan tevoren.

• Topic Starter Topic Starter
Maar nu val ik ook af, dus wat kan ik het beste doen? Meer eten?

Ja!

Als je zwaarder wordt stijgt je behoefte natuurlijk ook. Heb je je voeding al steeds aangepast naar je nieuwe gewicht?
Ja, in mijn voedingsschema is te zien dat ik 75 kg ben, dat ben ik nu ook! Dus zou ik nog meer moeten eten? Of zou het ook aan iets anders kunnen liggen, dus niet aan voeding?

aan je voedingsschema gaat het niet liggen denk ik.
Met jou gegevens ben je al stevig aan het bulken.
Je eet zelfs al een beetje teveel.
Zou alleen om 22.15 niet zoveel koolhydraten meer eten.

Oke, die rijst en kip is als post-workout meal, alleen op trainingsdagen dus. Waar zou het dan aan kunnen liggen?

Bullshit dit verschilt bij iedereen. Sommigen bulken op 3000 waar anderen die lichter zijn 4000-5000 moeten eten. Maat van me(90kg) komt aan op 3000 terwijl ik(76kg) 4000 moet eten

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 15:19 ----------

Dus gewoon voeding met 300 verhogen zou ik TS

zou alleen die kip nog eten maar goed.
En die noten zou ik bij die maaltijd voegen inplaats voor het slapen.
Je moet je niet teveel druk maken om je gewicht,de spiegel zegt zoveel meer.
Ik weeg mezelf soms maar 1x om de 8 weken.
En met jou leeftijd en je gegevens zul je er wel komen;)

zou alleen die kip nog eten maar goed.
En die noten zou ik bij die maaltijd voegen inplaats voor het slapen.
Je moet je niet teveel druk maken om je gewicht,de spiegel zegt zoveel meer.
Ik weeg mezelf soms maar 1x om de 8 weken.
En met jou leeftijd en je gegevens zul je er wel komen;)
OKe, dankjewel voor je reactie! Ik neem die noten voor het slapen gaan, omdat de vetten in de pinda's de opname van eiwitten vertragen. Hierdoor heeft de kwark in je slaap een langere afgifte van eiwitten. Mensen op andere fora's zeggen dat ik wel massa gain, zelf zie ik het wel een beetje, maar niet extreem veel omdat je jeezelf elke dag in de spiegel ziet natuurlijk.

Bullshit dit verschilt bij iedereen. Sommigen bulken op 3000 waar anderen die lichter zijn 4000-5000 moeten eten. Maat van me(90kg) komt aan op 3000 terwijl ik(76kg) 4000 moet eten

ok,hoe bereken je dat dan als ik vragen mag?

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 15:33 ----------

OKe, dankjewel voor je reactie! Ik neem die noten voor het slapen gaan, omdat de vetten in de pinda's de opname van eiwitten vertragen. Hierdoor heeft de kwark in je slaap een langere afgifte van eiwitten. Mensen op andere fora's zeggen dat ik wel massa gain, zelf zie ik het wel een beetje, maar niet extreem veel omdat je jeezelf elke dag in de spiegel ziet natuurlijk.

graag gedaan.
Kwark is casïene eiwitten,en zorgt voor een afgifte duur van ongv 7uur dus.
Voor de rest gewoon geduld hebben en je ding doen,komt het allemaal goed

Ja, in mijn voedingsschema is te zien dat ik 75 kg ben, dat ben ik nu ook! Dus zou ik nog meer moeten eten? Of zou het ook aan iets anders kunnen liggen, dus niet aan voeding?
Sorry, had ik niet gezien.

Maar aankomen gaat in het begin nu eenmaal wat makkelijker. Daarnaast zijn die formules ook maar gemiddelden en kan het best zijn dat je wat meer nodig hebt.

Meer eten moet sowieso helpen en je er bij neerleggen dat het nu niet zo snel meer gaat, als je maar zorgt dat je zeker niet afvalt.

Sorry, had ik niet gezien.

Maar aankomen gaat in het begin nu eenmaal wat makkelijker. Daarnaast zijn die formules ook maar gemiddelden en kan het best zijn dat je wat meer nodig hebt.

Meer eten moet sowieso helpen en je er bij neerleggen dat het nu niet zo snel meer gaat, als je maar zorgt dat je zeker niet afvalt.

Maakt niet uit, iig bedankt dat je reageerd:)

Klopt, maar het kan toch niet van 1kg per 3 week gainen in 1,5 maand van niet gainen zelfs tot afvallen lijden?

Oke, ik hoor uit verschillende hoeken dat het vocht kan zijn, en ik ga ook iets verhogen. Bedankt:)!

ok,hoe bereken je dat dan als ik vragen mag?

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 15:33 ----------

graag gedaan.
Kwark is casïene eiwitten,en zorgt voor een afgifte duur van ongv 7uur dus.
Voor de rest gewoon geduld hebben en je ding doen,komt het allemaal goed

Je kunt nooit je onderhoud precies berekenen. Als je precies je onderhoudt zou weten zou je puur spier kunnen gainen wat eigenlijk onmogelijk is. Die formules om je onderhoud te berekenen zijn richtlijnen en zijn een basis. Vanaf die basis moet je voor jezelf de kcal aanpassen aan de hand van je progressie.

Terug
Naar boven