MuscleMeat

gewichtsvraag

Ruud85

Cool Novice
Waardering
0
Hallo, ik had een vraag over eiwitten en kjoules per dag.

Op dit moment ben ik 63 kilo, en 1 M 85 lang.
Ik wil heel graag een kilo of 15 aankomen, nu ben ik sinds2 weken gestopt met drinken blowen en roken, *blowen was echt een stuk of 10 er dag*.

Heb pasgeleden eiwit whey ter ondersteuning gekocht, omdat ik hoorde dat de weight gainer niet zo's gezond succes is.

nu de vraag zelf:
Als ik de berekening aanhoud van lichaamsgewicht X 1,8 is eiwit behoefte, gedeeld door 8 maaltijden, maar dan 10 % extra eiwitten en 15 % extra calorieen, wordt ik dan moddervet, of blijf ik zoals nu normaal doorgroeien op massa en een beetje vet?

Nu voor het slapen gaan neem ik nog een whey shake om de nacht door tekomen, ongeveer 1,7 maatscheppen van 70 ml gemixed met halfvolle melk dus,
en sochtends hetzelfde bij het wakkerworden, gevolgd door 80 gram havermout. En weet ook niet of dit fout is.

Alvast bedankt mochten er tips en suggesties komen.

Grtz, een overfanatieke beginner ;)

Laatst bewerkt:
Neen, je zal niet vet worden.

je groeit gwn normaal door mits je traint :D

je kunt ook een gainer nemen als je nog niet groeit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vrij negatieve posts gelezen over gainer, dat het beter is om die stoffen uit gewone voeding te halen.

Heb de gainer, voor als ik niet genoeg voeding kan consumeren, of net aan wat tekorten kom dus ter aanvulling.
nu duurt he zowieso een half jaar voordat alle klerezooi van blowen roken etc. uit me lijf is, en dat ik dan pas echt vooruitgang zou gaan boeken.

Ik denk genoeg te weten nu, bedankt voort advies, tijd om aan de slag te gaan :brew: :lifter:

Lees je fabeltjeskrant?

Nee serieus :D
Waarom zou een gainer 'slechte' stoffen bevatten ? Als je diezelfde stoffen uit je voeding haalt...

Dan kan hetzelfde gezegd worden over je whey!

Trouwens, goed dat je op de gezonde levensweg terecht bent gekomen!
Succes met goed en gezond eten en veel trainen en slapen! ;)
Lees het forum eens op je gemakje door, je komt er veel te weten zonder de eventueel nodige vragen ;)

Wheigt gainer shake's bevatten veel suiker, das dus niet zo goed inderdaad.
Ik heb een Wheigt gainer die GEEN suiker bevat, alleen maar gezonde koolhydraten. (die van xxlnutrition.nl ) :spam: ;)

In de fabeltjes krant die ik las zei vos Hihihi lekkere hapjes ;)

nah even serieus, ik las dat een groot gedeelte fanatieke sporters tegen *chemische* producten zijn, dus multi vit supps eiwit whey enzo, nu is dit natuurlijk heel erg overrated door die gasten, maar op zijn eigen manier zit er toch wat in.

Gewone voeding is denk ik uiteindelijk toch beter, maar heb gekeken naar de gainer van nutrition zoals je zei, en ga hem ook bestellen, goeie aanrader!

Big T van dit forum heeft een post geplaatst over suikers in combi met vetten etc. dat de suiker, meerendeel de boosdoener is van kanker in westerse landen. Wat mij dus best even liet schrikken.

Maarre, deze moett zijn Complex Carb Gainer hij is onderweg ghehe

Laatst bewerkt:
In de fabeltjes krant die ik las zei vos Hihihi lekkere hapjes ;)

nah even serieus, ik las dat een groot gedeelte fanatieke sporters tegen *chemische* producten zijn, dus multi vit supps eiwit whey enzo, nu is dit natuurlijk heel erg overrated door die gasten, maar op zijn eigen manier zit er toch wat in.

Gewone voeding is denk ik uiteindelijk toch beter, maar heb gekeken naar de gainer van nutrition zoals je zei, en ga hem ook bestellen, goeie aanrader!

Big T van dit forum heeft een post geplaatst over suikers in combi met vetten etc. dat de suiker, meerendeel de boosdoener is van kanker in westerse landen. Wat mij dus best even liet schrikken.

Maarre, deze moett zijn Complex Carb Gainer hij is onderweg ghehe

Daar ben ik het niet mee eens.:(:( Helaas

Suc6 met gainen

ja leuk :P

nah waarom ben je het er niet mee eens?

ik bedoel Ik Denk het, maar elke tip is welkom :P

OW wacht, bij nader inzien.... in gewone voeding wordt je doodgegooid met suikers, doel je op dat?

:p
Ik heb vrij negatieve posts gelezen over gainer, dat het beter is om die stoffen uit gewone voeding te halen.

Heb de gainer, voor als ik niet genoeg voeding kan consumeren, of net aan wat tekorten kom dus ter aanvulling.
nu duurt he zowieso een half jaar voordat alle klerezooi van blowen roken etc. uit me lijf is, en dat ik dan pas echt vooruitgang zou gaan boeken.

Ik denk genoeg te weten nu, bedankt voort advies, tijd om aan de slag te gaan :brew: :lifter:

?? Ik rook en Smook aan een stuk door :p
Dat heeft wel met gezondheid te maken maar niet met
je gewicht e spiertoename.

Jawel van roken val je af...

naja in ieder geval, iedereen die stopt met roken komt aan ;)
het breekt je letterlijk af, hoe meer hoe sneller
zeker kwa energie, ik voel me opeens weer 15 sinds ik sport goed eet, al iets meer kan slapen, sinds ik niet meer rook en Smook zeg maar.

1 Joint, zeg maar 0,5 gram wiet zit evenveel teer in als 9 sigaretten (marlb's) bijv. verder blijven de indicas en de sativas te lekker, maar kijk uit met de hoeveelheid.

Kheb moeite met slapen nu zonder, hebn jaar lang sinds ik vrijgezellig alleen woon niet anders gedaan, en werd er vrij afhankelijk van.
Nu dus nog steeds beetje moeite met slapen, kijk maar naar de tijden van me posts

Terug
Naar boven