Bewust 2 weken even de nieuwe maaltijd, wordt enorm verkocht, wil even zoveel mogelijk mensen mee kennis laten maken. Normaal elke week andere actie idd, sorry! Volgende actie woensdag is alle monster in -20% sale. Hebben 4 nieuwe smaken, totaal 12 smaken ulta nu.
Altijd goed feedback te lezen! Dan weet ik wat er bij klant(en) gaande is. Ik haalde het eerst bij een bedrijf uit Spanje. Die kwam spontaan bij ons langs met een presentatie en ben toen gewisseld van Ardo naar hun omdat het gewoon echt heel goed was. +-Twee jaar later (denk 3 maanden gelezen) komt Ardo naar mij toe dat ze hun hele fruit lijn verbeterd hebben. Ik heb toen alles in de muscle meat keuken geproefd en was er blij mee. Echter waarheid is dat Spanje out of stock bij ons was dus heb het niet naast elkaar geproefd, dus puur op basis of ik tevreden was in de keuken op dat moment met Ardo. Ik ben toen teruggewisseld, omdat het dus goed smaakte (mening)l, maar ook omdat Spanje steeds lastiger werd om te bestellen en ik de verkoopprijs op de site niet meer het zelfde kon houden voor de klant ivm stijgingen. Ik zit op het moment nog 2 weken in Sydney voor nieuwe filmrol, ik zal het nog een keer proeven als ik terug ben. En als er nog meer meningen zijn dan hoor ik het graag!
Ah, thanks voor de uitleg ! Maaltijden kunnen mijn maag / darmen helaas niet handelen. Moet echt naturel kip en verdraag niet alle kruiden / groente.

! Volgende actie woensdag is alle monster in -20% sale. Hebben 4 nieuwe smaken, totaal 12 smaken ulta nu.