MuscleMeat

gezocht hardcore gym in amsterdam

hardcore gym

een echte hardcore gym is nog First Class Gym in Diemen Verrijn stuartweg daar wordt nog wel hardcore getraind en de sportschoolhouder zelf vindt bodybuilders geen probleem.Heb er zelf jarenlang met plezier getraind maar ben verhuist dus.. daar moet je zijn.:cool:

Als we 't toch over A'dam hebben, wie weet een goedkope 'hardcore'sportschool met SQUATREK in de buurt van 't westerpark? Liefst makkelijk met openbaar vervoer te bereiken.

Barbarian is een hardcore school. Ik ben daar 2 keer geweest. Maar ik zou niet zo snel weten waar die precies zit eigenlijk. Was toen opgehaald bij het station.

Die zit bij station muiderpoort. Ik ga er ook trainen misschien!

Purple, hoe is de sfeer daar een beetje? Betaal je er veel? Lopen er veel beren rond? Tot hoeveel gaan de dumbbells? Hoe is de sfeer?

Maar geen idee tot hoever de dumbbells gaan. Trainden toen best wel grote jongen. Wat de prijzen weet ik niet. Sfeer ja gewoon zoals in de sportschool. is me niet tegengevallen. Maar ben dan ook niet vaak geweest. Zou zeggen train er een aantal keer en je weet het.

Ik zit er ook over te denken om te verkassen naar Barbarians of naar First Class. Het is nog verdomd moeilijk om de grootste stad van Nederland een beetje een normale hardcore tent te vinden tussen al die 'healthcentertjes' met hun belachelijke prijzen...:mad:

Ik zit in Buitenveldert, lekker rustig en betaal maar 23,-. Dus voor mij ideaal. Zitten veel ouderen, maar alles op gebied van kt is er gewoon. Dumbbells gaan tot 50kg uit me hoofd.

Sportschool amsterdam

Wie kan mij helpen?

Ik zoek een goede sportschool in amsterdam, ben altijd topsporter geweest maar nu paar jaar gestopt en wil mijn lichaam weer in conditie krijgen, zoek een sportschool waar ik goede begeleiding kan krijgen om in een maand of 3 weer in shape te zijn. Buurt in Amsterdam maakt niet veel uit, voorkeur voor centrum of zuid.

Grtz Mark

Terug
Naar boven