- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe is het met deze implants, nog steeds goed op zijn plek?
3,5 liter is wel veel. Heeft dit synthol effect of wat? Inject onder de huid of in de spier?
En je bovenlip, botox is dat geen betere optie?
)1) oil injects als PMMA zijn geen siliconen, mwordt op verschillende locaties in de spier gespoten, dusja een soort synthol inject, maar dan wel permanent, nouja semi permanent, max 10 percent zal doorheen de jaren afgebroken worden oor het lichaam. Is ook datgene wat vb RIch Piana heeft laten zetten (dmv meerdere tripjes naar Mexico)
é) Permanente olies zetten ze wel niet in lippen blijkbaar (enkel hyoluran wat wel na enkele maanden wordt geabsorbeerd, botox is blijkbaar enkel voor het bovengezicht.)

Hee hallo heb speciaal een account aangemaakt omdat ik zat te google over bilvergroting met permanente injecties.heb je forum gelezen dat je in portegal een kliniek heb gevonden.zou u dat aub met mij willen delen? GroetjesIs voor vriendin die de billen wat wil opvullen (is blijkbaar heel populair in Zuid-Amerikaanse landen) en oogt natuurlijker dan implantaten blijkbaar.
Iemand van de dames hier die hier ervaring mee heeft en een goeie kliniek in BE/NL kan aanraden?
---------- Toegevoegd om 01:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:33 ----------
-edit- wat ik er zo over kan vinden is het hier blijkbaar niet legaal![]()
Hee hallo heb speciaal een account aangemaakt omdat ik zat te google over bilvergroting met permanente injecties.heb je forum gelezen dat je in portegal een kliniek heb gevonden.zou u dat aub met mij willen delen? Groetjes