XXL Nutrition

Gezocht: kliniek die PMMA injecties zet.

Nu zit je zaken te impliceren die ik nooit heb gezegd. Dus omdat je wat modificaties aan je uiterlijk wil doen dan is dat enkel zodat anderen naar je omkijken. :rolleyes: Ga dan ook niet meer naar de kapper en stop dan gewoon met trainen.
Ik ga niet liegen, dat ijdelheid ook een factor is, maar waarom zou je er niet leuk voor jezelf en je partner mogen uitzien.
En ik voel me niet aangetrokken tot burgertrutjes met een platte ass, jij je ding en ik het mijne.

Blijkbaar wel anders wou je burgertrutje haar ass niet laten opvullen.

En over dat omkijken, dat haalde ik aan omdat je in je vorige post dit zei.
In elk geval hebi k liever een barbie dan zo'n grijze mus waar niemand naar omkijkt.

Lullig om deze aandoening wederom aan te halen. Ze heeft er zelf niet voor gekozen!!

Welwaar, ze doete niet voor niks zwarte negroïde n*gers die op sterven na dood waren.

• Topic Starter Topic Starter
Goed topic, moar pics please
Maar Ivotje gaat blijkbaar liever voor oerhollandse pannenkonten, stel je voor dat een ander naar je partner zou omkijken :eek: zet ze anders ook nog een burka op. ---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd

Laatst bewerkt:
omdat het figuur dat ze voor ogen heeft niet haalbaar is met "netjes squatten en deadliften".

Ok duidelijk!
Ik veroordeel je/jullie er niet om hoor :) als je vriendin zo'n kont wil dan moet ze dat vooral doen.
Maar als ik dan toch m'n mening aan t geven ben, ik denk dat t onwijs onverstandig is (en dan druk ik me nog zacht uit) om dergelijke (ongeteste) injecties te gaan zetten om dat resultaat te halen en dan ook nog in een land wat niet om de hoek ligt.
Stel nou dat t mis gaat, ik denk dat de gevolgen dan niet te overzien zijn.

Ok duidelijk!
Ik veroordeel je/jullie er niet om hoor :) als je vriendin zo'n kont wil dan moet ze dat vooral doen.
Maar als ik dan toch m'n mening aan t geven ben, ik denk dat t onwijs onverstandig is (en dan druk ik me nog zacht uit) om dergelijke (ongeteste) injecties te gaan zetten om dat resultaat te halen en dan ook nog in een land wat niet om de hoek ligt.

echte nadelen ben ik nog niet tegen gekomen, hoogstens de kans dat zo'n klodder naar je benen overloopt en dat het geen zicht meer is. Maar ginder wordt het zo frequent gedaan en zijn er al bij al niet te veel complicaties.

Ok duidelijk!

yolo!! als ze maar omkijken

echte nadelen ben ik nog niet tegen gekomen, hoogstens de kans dat zo'n klodder naar je benen overloopt en dat het geen zicht meer is. Maar ginder wordt het zo frequent gedaan en zijn er al bij al niet te veel complicaties.

En hoe gaan ze die klodder dan weer weghalen?
Hoe reageert t lichaam op de lange termijn op die stof?
Waarom wil ze geen implants als ik vragen mag?
(Nee ik heb zelf geen drang richting dergelijke billen, ben gewoon nieuwsgierig)

Niet zo zwart/wit denken Ovosnovo.:)
Niet ieder meisje wat een ingreep ondergaat is een labiele wipkip die nooit tevreden zal zijn of geilt op aandacht (nee daar bedoel ik die van jou ook niet mee Sillentio)
Ik zie er persoonlijk ook t probleem niet van in om de natuur een handje te helpen, zolang je jezelf maar goed informeert, t echt alleen voor jezelf doet en je jezelf nogmaals heul goed informeert.
[Vivaforum modus:off]

En hoe gaan ze die klodder dan weer weghalen?
Hoe reageert t lichaam op de lange termijn op die stof?
Waarom wil ze geen implants als ik vragen mag?
(Nee ik heb zelf geen drang richting dergelijke billen, ben gewoon nieuwsgierig)

implants geven geen gelijkmatige verdeling en zijn niet afgesteld op de specifieke vorm van elk lichaam (geven daarom ook sneller een onnatuurlijke indruk).

bump: kliniek gevonden in portugal, mocht er interesse zijn voor adresje dan kan dit via PM.

ik vind die dikke negerinnenreten echt ****ing smerig man. En die huge latino asses ook. Bleeghhh

Thanks butt no thanks

Gewoon belachelijk dat al die mannen beweren dat je van squatten, lunges en andere oefeningen de perfecte kont kan krijgen. Je kan het wat verbeteren maar dan blijft het dan bij. Als je kont te plat is mag je zoveel oefeningen doen als je wil, je blijft een platte kont hebben. Je ziet zelfs fitnessvrouwen en bb'ers die aan wedstrijden doen en toch nog altijd een platte kont hebben. Geef mij ook maar de exotische, welgevormde vrouwen met een lekkere, ronde billen en borsten.

Gewoon belachelijk dat al die mannen beweren dat je van squatten, lunges en andere oefeningen de perfecte kont kan krijgen. Je kan het wat verbeteren maar dan blijft het dan bij. Als je kont te plat is mag je zoveel oefeningen doen als je wil, je blijft een platte kont hebben. Je ziet zelfs fitnessvrouwen en bb'ers die aan wedstrijden doen en toch nog altijd een platte kont hebben. Geef mij ook maar de exotische, welgevormde vrouwen met een lekkere, ronde billen en borsten.
wou net zeggen:o

ik vind die dikke negerinnenreten echt ****ing smerig man. En die huge latino asses ook. Bleeghhh

Die dikke zwarte onverzorgde vrouwen uit Kongo, Ghana en Nigeria die je hier regelmatig ziet. Maar kom is met mij naar Senegal en Gambia. Daar zie je vooral lekkere, slanke vrouwen maar met tenminste mooi gevormde kontjes. Die zal je niet smerig vinden. En al eens in Caracas (Venezuela) geweest? Daar zal je ook je oogjes opentrekken. Maar ja ik begrijp je wel, je bent nog jong en hebt nog niets van de wereld gezien. Of kom met mij eens mee naar Brussel naar een Senegalees feestje. Daar zal je wel iets anders zien dan die dikke vrouwen met een dikke reet. Er zal er wel af en toe eentje tussen zitten maar die zijn dan wel in de minderheid.

Ik ken een dame die volledig plat was.. super dun en je zou haar nu eens moeten zien.!!!
goede voeding en goede training doet wonderen.. Het is gewoon een spier dus trainen die handel.!
Voor mij is dit gewoon een vorm van luiigheid. maarja dat is mijn mening....... succes ermee

En dan aan de andere kant heb je van die chicks die gewoon natuurlijk een lekkere reedt hebben die dan hele dagen lang hun kont trainen en een fitness instagram hebben. :roflol::roflol:

overigens ben ik mits je vriendin aantrekkelijk is wel bereid een deel van mijn pmma in haar kont te injecteren

nomsayin

justified bump. iemand gevonden in Portugal die buiten zijn/haar praktijk ook PMMA zet tegen zeer schappelijke prijzen (meer info via PM voor de genteresseerden, want het is niet echt legaal), geen kliniek, maar gewoon lekker thuis of op hotel. Resultaat mag er wezen, 2.5L, om je een idee te geven wordt er binnen het legale circuit maximum 1L per keer geinjecteerd, over zes maanden nog eens terug voor een litertje. Ik denk trouwens voor de lol deze week ook een kleine hoeveelheid in mijn bovenlip te spuiten :o

-edit- voor BB gerelateerde injecties denk ik niet dat het interessant is door het ontbreken van ervaring mbt die injection-spots.

Laatst bewerkt:
Blijven die injecties lang zitten? Of moet je dat ook nog bij blijven houden? als ik ervoor naar Portugal moest en het kost veel geld..

Dan zou ik toch eens nagaan bij wie Nicki Minaj de implantaten heeft laten zetten als geld geen rol speelt ;) Bij haar is het toch goed gelukt als je voor groot gaat ;)

Blijven die injecties lang zitten? Of moet je dat ook nog bij blijven houden? als ik ervoor naar Portugal moest en het kost veel geld.. Dan zou ik toch eens nagaan bij wie Nicki Minaj de implantaten heeft laten zetten als geld geen rol speelt ;) Bij haar is het toch goed gelukt als je voor groot gaat ;)
PMMA is bij mijn weten permanent itt andere injectables en tegenwoordig een stuk populairder dan implants.

inb4 jen selter

Ik ken een dame die volledig plat was.. super dun en je zou haar nu eens moeten zien.!!! goede voeding en goede training doet wonderen.. Het is gewoon een spier dus trainen die handel.! Voor mij is dit gewoon een vorm van luiigheid. maarja dat is mijn mening....... succes ermee

Totally agree...
Je kont kun je trainen en persoonlijk, ik vind een gespierde kont ook mooier dan een kont met injecties/implantaten. Maar da's mijn smaak.. :):D

Terug
Naar boven