Fitness Seller

gezond?

Allemaal afgestorven ledematen straks.... :P zou dr maar niet aan beginnen.

Vaten afknellen :o

Nee BB is normaal gezien niet ongezond tenzij je het ongezond maakt.

ja, ik las laatst dat een bodybuilder zijn penis was ontploft

Bb is de gezondste sport ter wereld :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was ooit een zeer succesvolle BB-er

• Topic Starter Topic Starter
En nu serieus?

Hey ik was serieus.

Ik ook. En EricR ook.

Als je je niet wast kan de pindakaas die je op je buik smeert gaan rotten, waardoor een infectie ontstaat en die penetreert dan door je buik om je ziek te maken.

Gevaarlijk!

haha wat zullen de gevaren eigenlijk zijn van bodybuilding als je alleen naar de training kijkt?
imo voornamelijk mensen met een te hoge bloeddruk die niet te zwaar moeten gaan of
teveel isometrische/statische oefeningen moeten uitvoeren...
Je bloeddruk zal sowieso wel heel hoog worden door KT ookal heb je geen bloeddrukproblemen...

Ik had wel een stevige bloeddruk toen ik alleen KT deed, maar toen zat ik ook vaak aan de junkfood. Daarna naar schone voeding gegaan en bloeddruk werd normaal, tijdens de cut kwam er nog cardio bij en bloeddruk werd toen nog beter. Mijn ondervinding is dat de soort voeding het grootste effect heeft, en stress vermijden.

Als je knieën maar niet voorbij je tenen komen komt het allemaal goed

Het enige wat ik me kan bedenken was een research dat ik een tijd terug had gelezen, dat mensen die op een laag kcal dieet (en weinig (rood) vlees?) zitten, langer leven dan personen die op een hoog kcal dieet zitten.

Het enige wat ik me kan bedenken was een research dat ik een tijd terug had gelezen, dat mensen die op een laag kcal dieet (en weinig (rood) vlees?) zitten, langer leven dan personen die op een hoog kcal dieet zitten.

mensen die dit doen hebben over het algemeen gezien minder overgewicht.
niet het caloriearme dieet maar het gezonde gewicht zorgt voor een langer leven.

een naturel BBer die 5000 kcal per dag eet maar wl een vet% van 10% heeft zal hier weinig last van hebben.

- oefeningen goed uitvoeren
- gebruik geen DNP
- als je anabolen gebruikt, gebruik dit dan met mate
- eet schoon
- gun jezelf rust

mensen die dit doen hebben over het algemeen gezien minder overgewicht.
niet het caloriearme dieet maar het gezonde gewicht zorgt voor een langer leven.

een naturel BBer die 5000 kcal per dag eet maar wl een vet% van 10% heeft zal hier weinig last van hebben.

Nee ik heb het echt over puur zonder context, toename in kcal dat je eet.
Ook al ben je zo gezond, een super gezond mens die 2000kcal eet, zal langer leven dan een super gezond mens die 5000kcal per dag eet.

Terug
Naar boven