Fitness Seller

gezond?

Is bodybuilding eigenlijk wel gezond voor je?er gaan verhalen dat alleen al de vaten afknellen

ik denk dat nog menig mens iets kan leren van de discipline die een echte bodybuilder heeft. Letten op voeding en dan met name gezonde voeding, voldoende rust, voldoende training etcetc. Zo leeft de gemiddelde nederlander niet denk ik.

ik denk dat nog menig mens iets kan leren van de discipline die een echte bodybuilder heeft. Letten op voeding en dan met name gezonde voeding, voldoende rust, voldoende training etcetc. Zo leeft de gemiddelde nederlander niet denk ik.
Discipline omtrent bodybuilding vertaalt zich in mijn geval alleszins slecht naar al het andere in #deleven.

ja onzin idd, als je onder een bus komt terwijl je gezond eet leef je echt niet langer dan iemand die slechteq eet en hetzelfde gebeurt.
Klinkt flauw maar is wel zo.
Hoe vaak hoor je wel niet dat iemand die een gezond leven lijdt plots sterft aan een hartaanval, of iemand die 90 wordt en heel zn leven al rookt als een ketter

Of iemand die pindakaas op zijn buik smeert en allerlei ranzigheden die daarna komen

Maar dat alles weggelaten zul je langer leven als je er een gezonde leefstijl op na houdt. Met een gebalanceerde voeding. Dus ook met calorieën.

Volgens die redenatie is al het longevity onderzoek (en geeneens alleen die tak) zever, WANT IEDEREEN IS ANDERS DERP.

Het is gezond, het enige jammere is dat wij kleine derde beens hebben.

Terug
Naar boven