AndroidHealthClinic

Gezonde Pizza Bodem

Raii

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m79
Hey iedereen!

Ik zat er aan te denken om morgen een zelfgemaakte pizza te maken, alleen heb ik geen idee van wat ik de bodem zal moeten maken.

Ik heb even zitten googelen op gezonde bodem pizza bodem recepten maar dan kom ik uit op bloem, meel en tarwe. Welke van deze drie is nou het gezondste om een bodem van te maken?

neem gewoon een volkoren wrap ;)

Tarwebloem klinkt het gezondst... :D

• Topic Starter Topic Starter
Wat versta je onder gezond? gaat het om de vezels? Want dan zou ik lekker een berg groente op een vers gekochte (koelvak) pizzabodem doen, snel en makkelijk.

En heel veel mensen maken de pizzabodem trouwens van witbrood mix, dus moet het ook met bruin/volkoren broodmix kunnen (gewoon bij de super)als je zo iets bedoeld!

• Topic Starter Topic Starter
Wat versta je onder gezond? gaat het om de vezels? Want dan zou ik lekker een berg groente op een vers gekochte (koelvak) pizzabodem doen, snel en makkelijk.

En heel veel mensen maken de pizzabodem trouwens van witbrood mix, dus moet het ook met bruin/volkoren broodmix kunnen (gewoon bij de super)als je zo iets bedoeld!

Ik bedoelde in het algemeen ''gezond''. En er komt genoeg groente op mijn pizza hoor :D

Ik heb gewoon de volkoren tarwemeel van de jumbo gekocht en die ga ik morgen gebruiken voor mijn bodem.

wat goed werkt is een verhouding van 1 glas zelfrijzendbakmeel met 1 glas water, doe meestal van beide 3 glazen voor 2 personen. En dan in de kom een flinke scheut olijfolie en een beetje zout en dan mixen maar. dan heb je echt een lekkere bodem, zonder iets verkeerds erin!

Amandelmeel
roomkaas
4 eieren
1 theelepel oregano
1 theelepel knoflookpoeder.

Me vriendin maakt het zo uit een receptenboek het is koolhydratenarm.

Terug
Naar boven