MuscleMeat

gezondere huid!

Op google-ergogenics huid

Meeste dingen zijn wel gezegd lijkt me, qua voeding en supplementen etc.
Als het puur over een zuivere huid gaat: zoek een goede reinigingsmelk om je gezicht me te wassen en een tonic/lotion om de reinigingsmelk volledig te verwijderen.

En: vervang het overtrek van je hoofdkussen zeer frequent, of leg er een schone handdoek over. Je wilt niet weten welke shit zich op je hoofdkussen bevindt, waardoor je viezigheid gaat opstapelen op je gezicht, waardoor je verstopte poriën etc krijgt, de rest van het verhaal ken je wel.

Wat is nou precies je doel hiervan

Hij noemt een goede leefstijl en dan vervolgens daaronder plaatst hij zijn eigen leefstijl en vraagt of dat slecht is.:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 19:52 ----------

Komt meestal naar jou toe.

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 19:54 ----------

Btw, wat bijna in alle gevallen werkt en soms wel de oorzaak is (bij mij): teveel melk, te weinig water. Gooi je melk uit je schema en drink 3 liter water per dag. Geen puistjes meer tenzij je nog 14 jaar oud bent ofzo :D

Neem aan dat jij ook gewoon in de zon zit wanneer de zon er is?

Nee, waarom zou ik dat doen? In de schaduw of onder een parasol doet het ook. En een half uur per week onder de zonnenbank is voor dermatologische begrippen extreem. Iedereen moet doen waar hij/zij zelf zin in heeft, maar verwacht geen medelijden.

Nee, waarom zou ik dat doen? In de schaduw of onder een parasol doet het ook. En een half uur per week onder de zonnenbank is voor dermatologische begrippen extreem. Iedereen moet doen waar hij/zij zelf zin in heeft, maar verwacht geen medelijden.

Hm dat is nieuw voor mij. Gaat waarschijnlijk wel 3x zo langzaam.

Tsja en het hele jaar door 1x per week 30 minuten onder de zonnebank vind ik ook te veel van het goede, maar als je 6 maanden in het jaar gemiddeld 1x in de 2 weken 15 a 20 minuten onder de zonnebank gaat, heeft dat denk ik niet heel erg veel nadelen. Dat is dan puur om er niet bleek bij te lopen 's winters.

Moet ieder voor zich uitmaken of hij onder zonnebank gaat of niet. Onder de parasol gaat het idd ook maar dan heb je heel veel geduld nodig. Een half uur onder zonnebank vind ik wel overdreven, 12 minuten is al genoeg.

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 01:00 ----------

Je zal zeker wel eens een half uurtje in de zon gestaan hebben omdat je op een festival was of dat je in de tuin moet werken of iets anders. Zelfs als de zon er niet lijkt te zijn, krijg je de stralen ook nog op je huid. Is net hetzelfde als een paar keer onder zonnebank hoor. Maar ik respecteer je mening dat je zonnebank niet goed vindt, zijn zoveel mensen die het niet goed vinden en andere zeggen weer dat het geen kwaad kan, beetje voor jezelf uitmaken.

Zo zijn er mensen die elk weekend helemaal dronken zijn, is ook niet goed voor je lever maar dat merk je natuurlijk niet meteen maar binnen x aantal jaar. Terwijl zonnebank zie je min of meer direct wat het met je huid doet.

Moet ieder voor zich uitmaken of hij onder zonnebank gaat of niet. Onder de parasol gaat het idd ook maar dan heb je heel veel geduld nodig. Een half uur onder zonnebank vind ik wel overdreven, 12 minuten is al genoeg.

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 01:00 ----------

Je zal zeker wel eens een half uurtje in de zon gestaan hebben omdat je op een festival was of dat je in de tuin moet werken of iets anders. Zelfs als de zon er niet lijkt te zijn, krijg je de stralen ook nog op je huid. Is net hetzelfde als een paar keer onder zonnebank hoor. Maar ik respecteer je mening dat je zonnebank niet goed vindt, zijn zoveel mensen die het niet goed vinden en andere zeggen weer dat het geen kwaad kan, beetje voor jezelf uitmaken.

Zo zijn er mensen die elk weekend helemaal dronken zijn, is ook niet goed voor je lever maar dat merk je natuurlijk niet meteen maar binnen x aantal jaar. Terwijl zonnebank zie je min of meer direct wat het met je huid doet.

Tuurlijk sta ik wel eens een half uurtje of langer in de zon, ik probeer het echter zoveel mogelijk te vermijden. Iedere week onder de zonnebank is echter behoorlijk ongezond dat is een feit. En de mensen met huidaandoeningen worden steeds jonger, als ze geluk hebben constateren ze het op tijd aangezien het een van de snelst verspreidende varianten is.

Tuurlijk sta ik wel eens een half uurtje of langer in de zon, ik probeer het echter zoveel mogelijk te vermijden. Iedere week onder de zonnebank is echter behoorlijk ongezond dat is een feit. En de mensen met huidaandoeningen worden steeds jonger, als ze geluk hebben constateren ze het op tijd aangezien het een van de snelst verspreidende varianten is.

Is het echt zo erg dan? Werkelijk niemand uit mijn omgeving gaat express nooit/niet in de zon zitten, zelfs mensen met een heel laag huidtype. Dat overmatig zonnen niet goed voor je is wist ik wel, maar dat je ook daadwerkelijk nauwelijks meer in de zon mag zitten niet.

Ja.

In de afgelopen 20 jaar is het gevallen van huidkanker verdubbeld. En de leeftijd waarop huidkanker wordt geconstateerd wordt inderdaad steeds lager. En dat is grotendeels te wijten aan onze welvaart. Meer vrije tijd, meer vakantie = meer zon, en dan ook nog anders gekleed dan 20 jaar geleden.

Ik ben (met een vampire white huidskleur) echt het haasje als ik 10 minuten op een dag zoals vandaag in de zon kom...........

Ja.

In de afgelopen 20 jaar is het gevallen van huidkanker verdubbeld. En de leeftijd waarop huidkanker wordt geconstateerd wordt inderdaad steeds lager. En dat is grotendeels te wijten aan onze welvaart. Meer vrije tijd, meer vakantie = meer zon, en dan ook nog anders gekleed dan 20 jaar geleden.

Ik ben (met een vampire white huidskleur) echt het haasje als ik 10 minuten op een dag zoals vandaag in de zon kom...........

Haha en ik wou volgend jaar nog wel voor een halfjaar naar Curacao gaan, huidkanker here i come. Dan maar aan de melanotan. Wit zijn vind ik maar niks.

Hahaha dat zou mijn ding helemaal niet zijn..... ;) Maar ieder voor zich natuurlijk.
Ik ga zomers meestal aan de bodylotion met een tintje. Als het extreem witte er af is vind ik het eigenlijk al goed. Ik heb geen kop om bruin te zijn :P

Wat eigenlijk wel jammer is, want een stel bruine spieren is toch wel leuk :P

Ik ben bouwvakker... zit toevallig nu in de ziektewet... maar heb al genoeg zomers meegemaakt dat ik wekenlang met 30 graden op het dak sta :cool:
Ik hoef maar bepaalde delen van me lichaam in te smeren.. (oren, neus voorhoofd, nek, schouders en kuiten.. de rest heb ik eigenlijk nog nooit verbrand)

Een collega van mij is rood harig en heeft een redelijk witte huid... die smeert zich eigenlijk het hele jaar door in en met temperaturen zoals nu zie je hem wel 5/6 x per werkdag in smeren..

meer water drinken, zeker bij een hogere eiwitinname. en visolie en/of zink supplementen is ook de shit. gelijk (koud) douchen nadat je hebt loopt zweten is ook key.

Hahaha dat zou mijn ding helemaal niet zijn..... ;) Maar ieder voor zich natuurlijk.
Ik ga zomers meestal aan de bodylotion met een tintje. Als het extreem witte er af is vind ik het eigenlijk al goed. Ik heb geen kop om bruin te zijn :P

Wat eigenlijk wel jammer is, want een stel bruine spieren is toch wel leuk :P

+++ Zelfs moest ik nog een huid hebben die goed tegen de zon kan zou ik nog zelfbruiner en bruinende lotion aandoen ipv van naar de zonnebank te gaan.

Ja.

Kan ik je maar 1 ding aanraden en dat is melanotan dan worden zelfs vampieren bruin ;)

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 01:29 ----------

Ik ben bouwvakker... zit toevallig nu in de ziektewet... maar heb al genoeg zomers meegemaakt dat ik wekenlang met 30 graden op het dak sta :cool:
Ik hoef maar bepaalde delen van me lichaam in te smeren.. (oren, neus voorhoofd, nek, schouders en kuiten.. de rest heb ik eigenlijk nog nooit verbrand)

Een collega van mij is rood harig en heeft een redelijk witte huid... die smeert zich eigenlijk het hele jaar door in en met temperaturen zoals nu zie je hem wel 5/6 x per werkdag in smeren..

Is ook nodig voor mensen met ros haar, ze verbranden echt super snel en het is zo pijnlijk als je verbrandt. Ben blij dat ik dat niet meer heb met mijn blonde haren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven