Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat ik me serieus af vraag: hoe zouden onze voorouders het overleefd hebben met al die huidkankerverwekkende UV-straling? Het is niet ondenkbaar dat ze, met name in die plekken waar de zon altijd schijnt, wel 10+ uren zon per dag kregen.
Dit en vroeger als je ziek was ging je in de meeste gevallen gewoon dood, en er zullen toen ook veel mensen huid ziektes als huidkanker etc hebben opgelopen. Alleen is daar niks van bekend omdat ze er niks van wisten.
Wat ik me serieus af vraag: hoe zouden onze voorouders het overleefd hebben met al die huidkankerverwekkende UV-straling? Het is niet ondenkbaar dat ze, met name in die plekken waar de zon altijd schijnt, wel 10+ uren zon per dag kregen.
Bijna alle vitaminen zijn goed voor je huid, zoek maar is op het forum achter alle info over vitaminen(zijn zo enkele topics) en dan zal je zien dat je door middel van vitaminen en minarelen je huid gezonder maakt en dus ook gezonder zal uitzien en wat er gebeurd bij een overdosis